Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ženský nemají systém…

Většina z nich vám však bude do očí a do roztrhání těla tvrdit, že je to naopak. Pozor, blog je ryze šovinistický, neemancipovaný a neakceptovatelný nejméně polovinou lidstva…

.

Za svůj život jsem poznal tak nějak blíže několik žen. Některé hodně z blízka, některé skoro na dosah ruky. Celoživotním zkoumáním jsem nakonec došel k překvapivému (pro mě) závěru, že co se systematičnosti týká, buďto jsem chodil špatnými cestami, nebo jsem měl neuvěřitelnou smůlu.

V mých žilách koluje (někdy bohužel…) z tátovy strany čtvrtina německé krve. Můj táta, který byl v ohledech, o kterých chci dnes psát, úplně stejnej (úplně stejně pošahanej, řekla by moje žena a s ní celá řada jiných žen, které mě kdy potkaly…), mně vždycky tvrdil, že právě ta germánská kapka krve může za to, že mě často přivádí k šílenství absence systematičnosti v mém okolí, zejména pak v okolí oblečeném do sukní a halenek.

Od mala to mám nastavené tak, že v šuplíku patří krátké a tenké ponožky vždy na pravou stranu dopředu, jejich delší kámošky na stranu levou, jejich spací a tlusté kolegyně pak úplně dozadu. Ve skříni na nářadí pak lepidla vpravo, kufr s vercajkem doprostřed a žárovky úplně vlevo dopředu. Z nich ty silnější dozadějc, ty slabší, co se dávají na záchod a do koupelny, kde to praská každou chvíli, do popředí. Logika a systém mi totiž přikazují a umožňují hledat třeba po tmě správnou žárovku přesně tam, kde má být.

V kuchyni dávám odjakživa všechny vyšší sklenice dozadu do skříňky, nižší hrnky a panáky dopředu, nože NIKDY (!!!) nedávám do šuplíku spolu s jiným kuchyňskými proprietami, neb by tam trpěly, tupily se se ještě by hrozilo, že když do toho šuplíku takhle jednou sáhnu, že si o nůž, co bude třeba ležet ostřím nahoru, pořežu ruku.

Vysoké sklenice nikdy nenechávám špinavé ve dřezu, protože jak je tam nechám, určitě na ně pustím něco těžkého, a tím je rozbiju.

Když se někam chystám, na dovolenou, zásadně si začínám, když už ne přímo balit, tak alespoň nosit věci na hromádku s několika denním předstihem, protože naprosto vždycky dojde k tomu, že zjistím, že mi něco chybí, něco už mi od loňska není (prostě se to vleže ve skříni samo smrsklo a srazilo), něco se zkazilo, nebo prostě něco chybí.

Mám tak dost času problém vyřešit před odjezdem. Když ty věci skládám do zavazadla, přesně vím, kde, na jaké straně mám které oblečení, kde mám necesér s šitím, léky, náhradním nožem, párátky a vývrtkou.

Nikdy nezapomenu na nějakou čepici, knížku, a do postranní kapsy zastrčím sto korun, kdyby náhodou.

Na lednici mám desky s rukou psaným seznamem, který odškrtávám barevnými fixami, podle toho, v jaké fázi je ta která věc zabalená, nebo se musí přibalit těsně před odjezdem. Zelená uvnitř, červená zatím venku.

Tak takovej (magor - říká moje žena…) jsem já.

A teď ty ženské, co mně kdy dělaly společnost.

Je a vždy jim bylo úplně fuk, v kterém místě šuplíku mají kterou ponožku, dokonce jim často nevadilo, když měly mezi svými ponožkami i nějaké moje. Nikdy je nenapadla tak jednoduchá věc, jako je na chlapské ponožky vyšít modrou bavlnkou jednu „tečku“, na ponožky ženské pak tečku bavlnkou červenou. Jedno dítě má ponožky s bavlnkou žlutou, druhé s bílou. Nikdy se tak nemůže stát, že se podobné ponožky smíchají.

Pustit ženskou do skříně s nářadím je pokus o sebevraždu, respektive o vraždu. Nikdy nechápe systém, podle kterého tam máte věci uspořádané, zásadně a natruc, když tam začne hrabat, přemísťuje nelogicky, chaoticky a s krutým potěšením věci z jedné strany na druhou, z druhé dozadu a zezadu dopředu. Samozřejmě, že nakonec tam nenajde nic z toho, co tam hledala, ale s triumfálním úšklebkem vám vmete do obličeje, že máte v té skříni - „neskutečnej bordel, protože tam nemůže nic najít…!“

Kuchyně…

Říká se, že ta je ženským územím.

No, potěš koště, tomu se říká turecké hospodářství!

Ani jedna z ženských, které jsem kdy zažil v nějaké kuchyni, nedokázala pochopit tak jednoduchou věc, že když něco někam uklízím, že to je dobrý uklízet stále na jedno a to samé místo, protože jen tak víte i po tmě, že to tam příště najdete.

Nože?

Fuj! Nebezpečné věci!!!

Ty patří zásadně někam mimo dohled, nejlépe je zahrabat mezi ostatní haraburdí. Nějaká úcta k těmto „malým mečům“?

„Nech se vyšetřit, já nemám čas na blbosti a potřebuju vařit!!!“

Vaření…

Říká se, že když chlap vaří, že udělá v kuchyni neskutečnej bordel. Opak je pravdou. Co jsem poznal kdy mužský, co vařili, tak vždycky se v kuchyni pohybovali tak, aby měli co nejméně práce v minutě příští. Proč by nechávali všude ležet špinavé mísy, odkládací talíře, vařečky a hrnky od rozšlehaných vajíček, aby na nich špína od vaření zaschla a pak to nešlo dolů…?

Šup s tím hned pod vodu, dvakrát přejet houbičkou a je vymalováno. Když se končí s vařením, v kuchyni je jen jeden hrnec s jídlem, jeden odkládací talíř a jedna vařečka, co jsou neumyté.

Ale pusťte do kuchyně ženskou 23.12 odpoledne…

Dovolená…

Tak balení zavazadel s ženskou na dovolenou je horor.

Člověk by řekl, tedy muž by řekl, že čas je neměnná konstanta, která běží stále stejně rychle. Je proto zajímavé až zarážející, že ženským běží čas někdy nějak prý pomaleji. Často ho totiž mají pořád dost…

Když pak večer před odjezdem začínají konečně balit, zjistíte z jejich hysterického pobíhání po bytě a otevíraní a zavírání skříní ( i té s nářadím…), že „něco“ nemáme. Samozřejmě, že je to vaše, tedy mužská chyba, protože vy furt jen myslíte na blbosti, přerovnáváte si svoje vlastní (nedůležité) věci a je vám úplně jedno, že poklad vašeho života nemá ochranný nátěr na rty…

Chtít po ženský, aby si s předstihem napsala nějaký seznam pro „předletovou kontrolu“, to je stejný, jako po ní chtít, aby věděla, co přesně v kterou chvíli a ve kterou etapu v životě chce.

Je to marný, je to marný, je to marný…

Jak jsem psal už na začátku, ženských a holek jsem poznal hodně, ale žádná nebyla ani tak systematická, jako průměrnej chlap.

A to já jsem ještě hodně podprůměrnej, protože mi je úplně jedno, že doma asi nemáme ochranný nátěr na rty… :-)

.

 

Autor: Vladimír Kroupa | středa 24.4.2019 10:59 | karma článku: 38,86 | přečteno: 3622x
  • Další články autora

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma: 44,52 | Přečteno: 5535x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma: 46,62 | Přečteno: 10217x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma: 20,05 | Přečteno: 833x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma: 31,22 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Proč není dobré pro mír ustupovat zlu…?

Protože zlo takový mír neocení, naopak udělá všechno proto, aby takový „mír“ v budoucnu pošlapalo. Co bude pak? Další ústup a další domnělý mír...?

17.2.2023 v 13:43 | Karma: 43,34 | Přečteno: 3846x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám