Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Máte pro mě složenku? Fajn, taky pro Vás jednu mám…

Tak prý dlužím státu nějakých sto dvacet jedna tisíc korun. Já se však necítím být dlužníkem, ale spíše naopak – věřitelem. Proč? Spočítám Vám to…

 

Českému státu prý dluží každý z nás pěknou, kulatou sumičku, o které jsem se dozvěděl prostřednictvím složenky od pánů z TOP 09.

Protože jsou to politici, kteří se tu větší, tu menší měrou podíleli svým rozhodováním na růstu oné částky, kterou prý i já osobně dlužím, tak jsem se rozhodl spočítat „TO“ sám za sebe a aby se to nepletlo, tak politikům všem.

Nebudu adresný k žádné konkrétní politické straně a vezmu to z jedné vody načisto. Oni totiž zrovna třeba někteří lidé v TOP 09 mají pestrou, doslova pestrobarevnou, politickou minulost a prase aby se v tom vyznalo…

Tak jdeme na to od lesa (spíš od pastviny) a počítejte se mnou, prosím…

Vážím 95 kg.

Jedno kilo hovězího masa stojí v současnosti cca 129 korun.

Vynásobím tedy svou váhu v kilech, finanční hodnotou jednoho kila hovězího masa.

95 x 129

Dostanu výsledek – 12 255.

Teď znám tedy hodnotu v korunách, jakou má moje váha v ceně hovězího masa. Jde o 12 255,- Kč.

Tento výsledek vynásobím počtem dnů v roce - tedy číslem 365.

12 255 x 365

Dostávám se k číslu 4 473 075,- Kč (slovy – čtyři miliony, čtyři sta sedmdesát tři tisíce, sedmdesát pět korun českých).

Zbývá mně, abych tohle krásné číslo vynásobil číslem – 21. To je počet roků, které uběhly od „Sametové“ revoluce.

4 473 075 x 21

Dostávám se k hodnotě – 93 934 575,- Kč (slovy – devadesát tři miliony, devět set třicet čtyři tisíce, pět set sedmdesát pět korun českých)…

Vzhledem k tomu, soudruzi politici, že jste to byli Vy, kdo zvedal ruku pro zákony a nařízení, které prý ze mě udělaly dlužníka, tak zase po Vás já požaduji tuto částku – 93 934 575,- Kč.

A proč?

Protože jste ze mě celých 21 (slovy – dvacet jedna) let od „Sametové“ revoluce dělali vola a vůl, jak známo, je prostě kus hovězího masa.

A tak po Vás požaduji finanční náhradu škody na mé osobnosti, v měřítku hodnoty hovězího masa, které jste ze mě s úspěchem dokázali za posledních dvacet jedna let udělat.

Pevně věřím, že se napříč politickým spektrem dohodnete, kdo a kolik mně pošle, abyste svůj dluh vůči mé osobě poctivě uhradili a že si na můj mail napíšete o číslo mého bankovního účtu, které Vám rád poskytnu.

Jo, a abych nezapomněl – těch prašivých 121 000,- Kč, které prý dlužím já Vám, si smíte z té částky, kterou mi dlužíte zase Vy - „umáznout“.

Ať nežeru…

 

Autor: Vladimír Kroupa | pátek 14.5.2010 9:54 | karma článku: 43,17 | přečteno: 6639x
  • Další články autora

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma: 44,52 | Přečteno: 5535x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma: 46,62 | Přečteno: 10217x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma: 20,05 | Přečteno: 833x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma: 31,22 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Proč není dobré pro mír ustupovat zlu…?

Protože zlo takový mír neocení, naopak udělá všechno proto, aby takový „mír“ v budoucnu pošlapalo. Co bude pak? Další ústup a další domnělý mír...?

17.2.2023 v 13:43 | Karma: 43,34 | Přečteno: 3846x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

KOMENTÁŘ: Trumpovy trampoty s potraty. Mohly by mu prohrát volby?

28. dubna 2024

Premium Donald Trump rozjíždí prezidentskou kampaň a průzkumy říkají, že to bude souboj prsa na prsa s Joem...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57,  aktualizováno  16:33

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Podle policie měl...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  16:27

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

Čína dokončuje „neviditelný“ bombardér. Máme lepší, řekl Pentagon

28. dubna 2024  16:26

Číňané oznámili představení svého „neviditelného“ (stealth) bombardéru H-20. Pentagon to ale moc...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám