Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IV

Istvan Vinnetou

8. 1. 2010 17:59
Pane Kroupo, vidíte, že to jde... hned to líp vypadá

:-)

0 0
možnosti
AB

abarila

8. 1. 2010 15:00
Zkusím

Cokoli s ořechy miluju, navíc kombinace se špagetami znásobuje můj zájem. Asi to vyzkouším.R^

0 0
možnosti
L

liludallas

8. 1. 2010 13:40
dobry

jen bych vymenila spenat za dve lzicky rajcatoveho protlaku.... ale jinak dobry R^

http://www.blondatejsvet.cz

0 0
možnosti
B

Bucharovic

8. 1. 2010 14:09
Re: dobry

Já měl tehdy zamrazený zbytek toho špenátu od doby, kdy jsem vařil tu hovězí plec na česneku a potřeboval jsem ho zpracovat. Náhodou špenát v kombinaci s těstovinami mi přijde docela dobrá volba;-), ale kdo ho nemusí, tak jasně - asi kečup, nebo rajský protlak, by mohl být řešením. R^ V.Kroupa

0 0
možnosti
G

Gmur

8. 1. 2010 12:47
tak ja

bych ubrala spenat a dala bych tamneco pesta. (Pesto -bazalka, syr, orech,CESNEK v konzervicce). Jinak jooooo, dobry.

0 0
možnosti
I

iruka

8. 1. 2010 12:29
...

Sliny skoro mi ukapávající z koutku potvrzují teoretickou lahodnost tvého receptu, Vladimíre, navíc zajímavá kombinace surovin - dnes karma ;-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

8. 1. 2010 14:16
Re: ...

Dnes děkuji V.Kroupa;-)

0 0
možnosti
PC

Paula

8. 1. 2010 11:59
Pane Kroupo,

to vás ti protivní šťouralové v minulých diskuzích znechutili kritikou Vašeho nádobí a ubrusu natolik, že jste je radši  změnil ? Já bych se na to vykašlala ....  A pokud jde o recept - zkuste do toho někdy místo špenátového protlaku dát špenát  sekaný (to jsou takové ty malé zmrzlé hrudky). Příprava by mohla být stejná, jako u Vašeho špenátového receptu, ale bez vajec - já osobně do dělám na másle a na cibulce, je výborný.

0 0
možnosti
G

Gmur

8. 1. 2010 12:49
Re: Pane Kroupo,

Bucharovic se realizuje umelecky! Udelal zatisi! ;-)

0 0
možnosti
LK

Eskamotér

8. 1. 2010 11:31
Promiňte pane Ramsey...

...ale už jste vařil něco bez provensálského koření? Nebo poblíž v konzumu jiné nemají? Nic ve zlém ;-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

8. 1. 2010 14:06
Re: Promiňte pane Ramsey...

Ale jo. Receptů bez ,,provensálu" mám na blogu dost, ale co se týká těstovin - tam mi prostě tyhle bylinky celkem ,,sednou". V.Kroupa

0 0
možnosti
PP

Euronymos

8. 1. 2010 11:17
.

Kdybych toto dostal v restauraci, tak jim to ihned vrátím, jelikož po vizuální stránce to vypadá naprosto nechutně, ovšem jako domácí příprava je to dobré.

Ovšem radši dávám přednost špagetám aglio olio. Lehčí příprava, lehčí jídlo a jsou výborné :)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

8. 1. 2010 11:26
Re: .

A já se s Vámi vsadím, že jen byste si k tomu talíři v restauraci přivoněl, tak byste urazil ruku každému, kdo by Vám ho chtěl ze stolu sebrat před dojedením...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
KL

Klara L

8. 1. 2010 11:11
Bezva,

tenhle receptík mi úplně kápnul do noty. Už se těším na jeho realizaci, která navíc vypadá  pěkně jednoduše :-) Díky a mějte se pěkně.

0 0
možnosti