Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já asi žiji v jiné galaxii, Vodníka znám jednoho od pana Erbena... na topole nad jezerem seděl vodník pod večerem.......ale o tomhle vodníkovi to asi nebylo.............takže nemusím ronit slzy nad ztrátou uměleckého zážitku??

0 0
možnosti
DP

To tedy opravdu nemusíte. Tam pro samý umění nebyla vidět detektivka.

1 0
možnosti
AM

Přesný rozbor, chabé dějové konstrukce. Nevěřím, že policisté byli za socíku tak pitomí, že by kriminálníka neprověřili, musel by být od krve od hlavy k patě. Stejně způsob zabití absolutně nepravděpodobný.

1 0
možnosti
Foto

H73a71n98a 74V79l12k33o31v12á

16. 4. 2019 15:40

Kvůli tomu způsobu bylo od začátku jasné že muselo jít o magora.

Ani matka v laktační psychóze by nevolila tak brutální a pomstychtivý způsob...

Takže ty vyšetřovací linky (notabene čtrnáctiletá holka) byly tak nějak dopředu jasné.

1 0
možnosti
JV

Seriál jsem sledovala, ale připadal mi trochu divný, chaotický. Ale obsazení bylo dobré, výkony herců profesionální, dělali jistě maximum možného. Knihu jsem, bohužel, nečetla, tak nemám srovnání. Za mne: když není nic lepšího, dá se na to dívat.

0 0
možnosti
MK

A všechno vlastně vyřešil Koláček. (Fotka)

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JC

Nebyl bych tak kritický. Natočené a zahrané to bylo pěkně. Musím ale souhlasit s nelogickou stavbou děje a rozuzlení napřesdržku. Vyřešení případu tím, že si jedna z postav deset minut před koncem vzpomene, kdo to vlastně byl... Ehm.

5 0
možnosti
MN

Mě se to líbilo. Hezká ukázka toho, jak jednotlivá selhání můžou ovlivnit vznik velkého průšvihu. Za mě R^.

4 1
možnosti
KC

Milý autore blogu, Vaše hodnocení něčeho, co jste neviděl, he hloupé. Pokud se na to nechcete dívat, přečtěte si knižní předlohu a zjistíte, že Vaše výtky jsou trapné. Zkrátka, nekritizujte něco, co jste neviděl. Jste pak za velikého hlupáka.

5 3
možnosti
DP

Já jsem to viděla, a mám stejný názor. Zkusím tu knihu.

0 0
možnosti
PL

P21e64t21r 51L45a54n52g33e72r

15. 4. 2019 20:05

Mi se to líbilo. Ono tak ani nešlo prioritně o krimi, jako o zobrazení vztahů mezi hrdiny miniserialu, vykreslení jejich charakterů a sondy do doby před 30 lety. Vyzdvihl bych výkony herců, včetně dětských, kameru a Čajkovského.

A cílovou skupinou byl spíše náročný divák. Nějaký moula by u toho nevydržel.

7 2
možnosti
Foto

H30a31n16a 60V11l15k63o23v75á

15. 4. 2019 20:44

Líbí se mi zdejší trend pasovat se do "náročného diváka" či "intelektuála" nebo "slušného člověka" na základě vlastního názoruR^;-);-D

4 1
možnosti
PP

Já televizi nemám, takže bych to mohl zhodnotit ještě fundovaněji. To vás muselo dojmout, kolik dementů z cílové skupiny se ozvalo a všichni ovládají pravopis.

3 1
možnosti
Foto

Každopádně tak razantně něco hodnotit a třetinu z toho nevidět, to už vyžaduje "odvahu". Každý sice má právo na názor, opakuje pan Kroupa, ale sám považuje ty, kterým se seriál líbí za dementy /neboť to podle pana Kroupy byla cílová skupina seriálu/. Rv

13 2
možnosti
PU

P13e29t17r 63U24h21e52r

15. 4. 2019 19:06

Vladimír je tak trochu neřízená střela. Nejdřív píše, potom myslí.

Pokud ale někdo napíše o něm, že je rozumu mdlého, okamžitě natahuje pistoli a tahá z kapsy teleskopický obuch.

4 1
možnosti