Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestliže hapruje čtenost a karma, jedná se o selhání místního systému. To přece nemůže být důvod k vyloučení z blogů. Regulernost musí být schpeni zajistit zdejší programátoři. No a okud to nelze, pak nemá smysl nějako karmu vůbec zavádět.

0 1
možnosti
RK

Vzpomínám si na seriál Česká soda s podtitulem první národní zkouška z demokracie. A řekl bych, že se pořád častěji noříme do vod samolibosti, intolerance a osočování - zejména když nám chybí argumenty k debatě.

Mám názor - nikde není řečeno, že a priori správný. Místo toho, aby moji oponenti se mnou začali vést diskusi kde a proč dle jejich mínění se mnou nesouhlasí, dozvím se, že jsem xxxxxx a xxxxxx, nebo jako v případě pana Kroupy provozují anální alpinismus. Jen tři poznámky: co se pana Nováka týče, ten mi připadá jak kolovrátek zaseklý na jednom převodu - jeho mantrou se stal termín kyberšikana a z něj si vybudoval pevnost, že by i Pink Floyd se svou The Wall mohli být bílí závistí.

U pana Petříka mohu říci, že jsem několikrát zareagoval, on mě víceméně odmázl, ale ve vší slušnosti, na což má právo. Pokud bych to měl posoudit, jeho výtvory by mi chyběly asi nejvíce. Paní Krusić inklinovala většinou od ignorace k hysterické nenávisti, která jednou přetekla až k přirovnání ke zločinecké nacistické organizaci. Myslím, že v tu chvíli jsem nejen já pochopil, že ona líbivá slovíčka mohou být jen fasáda, za níž se skrývá něco jiného. A jak už jsem napsal jinde - člověk, který jednou odejde s patřičnou pompou by se vracet neměl. Asi protože by o takovém kroku měl být přesvědčen. V tomto případě mi to spíš přišlo jako vykalkulovaný záměr a křečovité přesvědčení všech nevěřících, že by lidé nepřežili bez oné osoby ani jeden den... Pochopitelně se mohu mýlit...

4 0
možnosti
JB

Pluralita už je z módy, vypadávají téměř bez výjimky ti, kteří nevyhovují zvláště těm, co nejsou jako oni.

1 0
možnosti
Foto

No jo, ale proč odešel z blogu pan Karel Drábek, vysloveně nekonfliktní typ.

1 0
možnosti
Foto

Karel Drábek se nějak nepohodl s tehdejšími adminy, když jsem v roce 2012 psal o kyberšikaně na blogu IDnes.

Já jsem se tehdy zastával Vladimíra Kroupy před trolly a doslova stalkery, kteří na něj útočili ze všech stran, Karel Drábek psal, že si to pan Kroupa zavinil všechno sám a zastával názor, jaký bloger, taková diskuse, v čemž jsem mu oponoval.

Karel Drábek na toto téma též napsal nějaký blog, ale potom se naštval a celý svůj blog deaktivoval.

0 0
možnosti
Foto

Excelentní! Děkuji. R^

Jak za přesný popis, tak za sebereflexi.

..

Jen technická drobnůstka od gramatického nácka: píšete „hodnotu cca 30-ti bodů“, ale čeština nezná skloňování číslic (na rozdíl od číslovek), tak příště, pěkně prosím, dejte vale -ti-kání. Správně je to „hodnotu cca 30 bodů“. ;-)

2 1
možnosti
Foto

Díky, já si na to dám příště pozor, chybami se člověk učí :-)R^

1 0
možnosti
ND

Koukám, autore, že vám kouká z administrátorských zadeli jen patičky.

Hehehehe. Tak schválně, jak to tady dlouho vydrží? :-)

3 4
možnosti
Foto

Vážně máte za rektální alpinismus to, když někdo uznává pravidla, k jejichž dodržování se zavázal...?

2 0
možnosti
DR

Jen dvě poznámky.

"Pokud se například otevřeně zastávala odsouzeného korupčníka, pana DR, musela si spočítat na prstech jedné ruky, že se to nebude spoustě lidem líbit a že jí to dají otevřeně v diskusi najevo.

A to jako má být argument pro vulgární osočování její osoby v diskuzi? Nebo že "musí čekat odezvu." To snad ne. Anebo kritika se snad nedá napsat jinak?

"K tomu, aby se celá věc uzavřela a vyšetřila, bylo ale nutné, aby napsal nějaký další článek a uvedl ho na soukromém blogu zdejší platformy."

A proč to bylo nutné, navíc na soukromém blogu který skoro nikdo nečte, když se sama redakce v diskuzi nepřímo vyjádřila, že ten problém je jim znám, ovšem raději takticky mlží? Anebo si pan Petřík dle této logiky tu karmu klikal sám?

9 0
možnosti
Foto

Co se týče pana Petříka, tak s Vámi souhlasím. To od těch adminů bylo prapodivné. Pokud to tak půjde dál, blokařů bude ubývat - a adminů nebude již třeba ;-)

2 0
možnosti
Foto

Pane Kroupo, podle mého jsou Vaše závěry mylné. Jsem přesvědčená (a nejen já, soudíc podle příspěvků v diskuzích), že paní Beata neodchází proto, že by neunesla kritiku. Mimochodem, kritika napsaná slušně je jistě přínosem pro každého blogera, ale to, co tam někteří předváděli, kritika nebyla. Ona odchází proto, že nesouhlasí s praktikami administrace, kdy za pár let zmizelo hezkých pár blogerů. Nebudu pořád opakovat případ pana Petříka a případ pana Nováka, už toho bylo napsáno dost. Ale třeba pan Kulhavý - jestliže je pravda to, co jsem četla, že bez udání důvodu byl stažen z hlavní strany, pak už nevím.... O panu Beznoskovi jsem četla ráno někde v diskuzi, že už nebloguje, tak by to chtělo zjistit, proč...

1 2
možnosti
Foto

Vaše příspěvky mi často přijdou takové ... zbloudilé...

2 2
možnosti
Foto

Pane Kroupo,

ještě jste zapomněl, že během posledních 3 měsíců odešli blogeři Patrik Juda a Jakub Beznoska.

Samozřejmě, že všichni jen vlastní vinou, protože jak Patrik Juda, tak Jakub Beznoska sdíleli podobné názory jako já, paní Krusic či pan Novák.

Pokud bychom všichni měli názory jako např. Jan Ziegler či Marek Trizuljak (to znamená, zabývali bychom se hanobením Ruska, Putina či komunistů), tak by NIKDO z nás vlastní vinou neodešel.

2 5
možnosti
Foto

Pane Petříku, já nemohu sledovat všechny odchody, ani nemám důvod je komentovat. Tyto tři odchody, které jsem dnes popsal, však komentovat důvod mám, protože jsem byl taříkajíce "u toho". Co se týká Vaší snahy navléci na Váš problém zdání nějaké likvidace z politických důvodů, tak to je chucpe roku. Myslím, že hodně lidí, kteří se tady orientují, vědí o čem píšu.

7 0
možnosti
Foto

Se Ti divím, že plýtváš energií.:-)

Odchod Beaty mě mrzí. Je svá a líbí se mi na ní ta neústupnost a zarputilost, se kterou hájila své názory. I když někdy přestřelila..

Máme něco společného. A v tom jsem si s ní rozuměla.

5 1
možnosti
Foto

Mám chvilku, tak píšu. Já řeším jen ty věci, které mi přijdou v případě těch tří doslova do očí bijící. Respektuju Tvůj názor na Beatu, také nemám důvod ho nerespektovat R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám