Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J93a44n 30H98u76l88i72k

9. 7. 2019 20:20

Pane Kroupa, čtvrtina německé krve nestačí. Já jsem stoprocentní Čech s rodokmenem od 16 stoleti, Poděbrady, Nymburk Kolín, ale žil jsem 36 nepřetržitě v Německu. Promińte mi tu opovážlivost, ale o Němcích nevíte zhola nic.Jste blogař jako já, ale prosím pište o věcech které znáte a kterým rozumíte. Jistě něco umíte a znáte.Němci to ale nejsou. Váš čtenář Jan Hulík

4 2
možnosti
Foto

Je to možné, také už v úvodu svého blogu přeci píšu (asi jste přehlédl...), že tápu v názoru na ně. Proto Váš příspěvek moc nechápu, vlamujete se do otevřených dveří. Ale využijme toho, že jak sám píšete, žil jste v Německu dlouho a asi tedy rozumíte Němcům více, než já - povězte nám tedy něco o tom, proč současní Němci totálně postrádají pud sebezáchovy?

2 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno, akorát je to druhý článek po sobě prakticky stejný. Jen ten první byl uveden vyloděním na Lampeduse, tenhle nový německým pocitem viny. Mimochodem - standard (pokud nemáte na mysli vlajku).

0 0
možnosti
Foto

Jo, díky za standard, chyba se vloudilaR^

0 0
možnosti
PB

R^ tenhle německý odezdikezdismus dusí Evropu už celé jedno století.

1 0
možnosti
FL

Dnešní Němci nemohou za zločiny svých rodičů, ale povahu mají stejnou. Zejména tu schopnost nechat si vymýt mozek a pod vlivem ideologie dotáhnout i do tragických důsledků každý nesmysl

6 1
možnosti
JH

J14a32n 16H11u27l89i15k

9. 7. 2019 20:10

Pane Luft, můžou Češi jako národ za zločiny komunistů? Kolik že bylo těch disidentů? 1500 nebo o pár více ? Nás je teď 10, bylo nás se Slováky 15 milionú.Přidejte 65 milionů a máte z Čechů Němce ! Jsme všichni stejní. Němci jsou dnes největšími s Francouzi demokraty v Evropě. My máme k té pravé demokracii ještě pěkný kousek.Nic ve zlém, ale mé dceři, která se mnou bydlela v Rakousku a kterou jsem tam měl v péči vymyli mozek v devíti letech Češi za asistence UMPODU a českého soudu v Náchodě.Přesto jsem na Čechy jako národ nezanevřel. Ono je třeba mít rozum v hrsti a s ním být na stromě v nadhledu. Zdraví vás blogař Hulík [>-]EU

1 1
možnosti
Foto

No, nevím, ale mám pocit, že ta 1/4 jaksi není dost postačující k pochopení a vyjádření německé reality.

1 0
možnosti
Foto

A já někde v článku píšu, že chápu německou realitu? Nepíšu náhodou, že tápu...?

0 0
možnosti
KL

Pěkně si ta napsal Vlaďo...

1 0
možnosti
JB

J58i56r69i 27B15o76r

9. 7. 2019 18:37

Já myslím že vy byste nerozuměl Němcům i kdyby se chovali úplně opačně.

3 2
možnosti
PK

Mám v D hodně kamarádů a známých a není to tak vše jasné jak píšete. Tam, kde již poznali problémy s imigranty se nálada rapidně mění a přispívá to i k radikalizaci extremní pravice. Taky AfD není na tom nejhůře. Myslím, že se proberou a dají si věci do pořádku, přál bych jím to..

2 0
možnosti
VV

Co rikalopane Korecky tech hodne kamaradu a znamych na Pegidu? po te dnes nestekne ani pes.

Jisteze AfD na tom neni nejhure, ale ztraci a ztraci.

1 2
možnosti
JH

Není co dodat, skvěle napsáno

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám