Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P88a48v20e73l 51H42e34w26l28i54t 5237463835623

Ano, bezva a já mám šestnáctku a oni to potáhnou až na Olšana, takže minimálně pět linek v pátek v odklonové trase. Prosil bych zástupce rodiny zesnulého, zdali by nemohli zajistit informátory na zastávky a do tramvají, abych to zase nebyl já, kdo dostane vynadáno, že jedu jinudy.

Jak jsem napsal jinde, každá pompa má za účel jedinou věc - naštvat slušný lidi.

+21/0
doporučit
11.10.2018 10:20

S81l70a71v95o45m28í98r 43B59e94n26e20š 6952587370324

Souhlas a karma.

Je nás v Praze přes milion, každý den několik desítek z nás zemře.

Kdyby kvůli každému měla být uzavřená doprava na jedné z hlavních tříd města, skončilo by to totálním kolapsem.

+12/0
doporučit
11.10.2018 10:22

J75o94s41e10f 32H15a54v41r74á92n18e33k 9561251454

...a takhle tu v českém Kocourkově žijeme:-)!

+11/0
doporučit
11.10.2018 10:27

S83l35a33v22o86m82í91r 54B12e74n54e87š 6252577410454

Bude odkláněná doprava, bude se to muset nějak řešit.

To bude stát nějaké peníze z kapes daňových poplatníků.

Proč já mám platit daně na nějakou soukromou pompu nějaké rodiny, která mě vůbec nezajímá?

+10/0
doporučit
11.10.2018 10:45
Foto

H75a88n95a 78V28l14k83o40v75á 9265394302514

Níže v diskusi provolává pan Banga slávu pod příspěvkem který nám objasňuje že cikáni a světští různé obřady (za sebe dodám že nejen pohřby ale i svatby) organizují s velkou pompézností.

Nic proti, sama jsem byla na cikánské svatbě své kamarádky z dětství Alenky a něco podobného už jsem teda fakt jindy nezažila, nicméně tento pohřeb má i jiný aspekt (o kterém je v podstatě článek Vladimíra Kroupy) a to ten že Jan Kočka svým nerespektováním pravidel (pravda "byl ve stresu", ale "normální" člověk neujíždí od nehody, "normální" člověk nejezdí nalitej nebo zdrogovanej...) zabil nevinného člověka.

A v tom případě tedy skutečně nechápu proč se na této pompě má podílet stát uzavřením jedné z nejfrekventovanějších ulic v republice.

Ovšem chápu proč se tohoto zastává pan Banga - souvisí to tak nějak s tou pozitivní diskriminací ve které žije.

Pro pana Bangu jsou práva menšin nad zákon a nad práva většiny.

A to je, pan Bango, to o čem spolu občas diskutujeme a kvůli čemu vy mne označujete jako rasistku....

+8/−1
doporučit
12.10.2018 9:49

P19e75t86r 44T58o41m83e71k 1466492490821

Tak ještě jednou a pokusím se aby tam nebylo nic, kvůli čemu by mě musel pan Banga zase mazat.............

To je neuvěřitelné co si úředníci pražského magistrátu dovolí. Slova mluvčího magistrátu Víta Hofmana.......

„Pochod projednala Policie ČR i dopravní podnik a bylo jimi k němu uděleno kladné stanovisko. Organizátoři tak mají zákonem dané podklady a magistrát nemá důvod jim průvod zakázat. Zhruba před deseti lety se v Praze konal podobný smuteční průvod.“..............

.......A koho že to tehdy pohřbívali? Taky Kočku. Tahle kolotočářská rodinka si zjevně myslí, že Praha je jejich. A vím o čem mluvím. Vedle souseda jménem Kočka jsem před deseti roky bydlel. Arogantní, a samolibý byl než ho Ďuričko zastřelil. A patří mezi práva této rodinky taky to, jak přezíravě se chovali ke svému okolí? Např. když se sjížděli na svoje mejdánky těmi černými meďáky, aby se postavili před vjezd k sousedům a po slušné žádosti aby vjezd uvolnili vás beze slova zastrašovali svými mafiánskými pohledy poté co k vám přišli na 10 cm, nekomunikovali a vaši žádost ignorovali? To taky patří ke ctění rodových tradic o kterých píše pan Banga? A tak je to s celou jejich namyšlenou rodinkou, která vždy dávala světu na odiv, že oni jsou šlechta. A nakonec. Opravdu si pane Bango myslíte, že je slušné aby se takové veřejné ceremonie pořádaly jako vzpomínka na toho, kdo před pár dny zabil člověka? To taky patří ke ctění tradic? Je mně z toho hodně zle.

+6/0
doporučit
11.10.2018 23:32
Foto

A50l39e34š 77P27r38e83s43l56e42r 5444594461272

Nemám nic proti velkolepému pohřbu, ale v tomto případě mi to připadá krajně neetické. Chápu rodové tradice a zvyky, které v této diskuzi zdůrazňoval admin Patrik Banga, ale v tomto případě mi to přijde hrozně přes čáru a neúcta k pozůstalým po nevinné oběti Kočkovy bezohledné jízdy. Jde vlastně o výsměch všem, kteří vinou podobných řidičů přišli o své blízké (viz zde v diskuzi pan Beneš).

A k tomu povolení uzavírky Vinohradské. Ano, Václav Kočka má silné vazby na sociální demokracii, ale pochybuji, že by na magistrátu uplácel. Nemá to zapotřebí, tam mu vyjdou vstříc jen kvůli jeho jménu. O čem se ale nemluví je fakt, že novináři ze všech médií (lhostejno komu patří) se zvláště před Matějskou poutí k Václavovi Kočkovi přitulují a odměnou jsou jim volňásky na veškeré atrakce. Kdo zná ceny, pak ví, o co se jedná. Neříkám tomu korupce, ale potěší to. Patřil jsem svého času rovněž k této sortě a moji dospívající synové tak mohli díky volňáskům udivovat dívky, že pro ně nebyl problém je pozvat užít si i té nejdražší atrakce. Proto se nedivme, že nejen politici, ale i novináři jsou k rodině Kočků velmi vstřícní. Souhlasíte se mnou, pane Bango?

+6/0
doporučit
11.10.2018 17:11

M78i51c92h46a70e53l70a 12S92p98á66l53e65n25k56o72v39á 8484563944776

Njn, prostě si pár úředníčků zase namastilo kapsu.

+6/0
doporučit
11.10.2018 10:36

P74e58t62r 58D86r54a86p93a75l 4404361963

komu se tento záměr nelíbí, má možnost to vyjádřit na jaře tím, že nepůjde na Matějskou

+5/0
doporučit
11.10.2018 12:41

J41a61r41m77i98l78a 95V21a47v46r34o20c72h71o67v86á 8838135946130

Pohřební průvody byly ještě nedávno nedílnou součástí křesťanského pohřebního obřadu - cesta z kostela, kde se konala mše, na hřitov, kde byl zemřelý uložen do hrobu.

V dnešní uspěchané době se, v lepším případě, pozůstalí sejdou v obřadní síni krematoria a během půl hodiny je všechno hotovo; v horším případě se někdo z pozůstalých, či dokonce jen úředník obce, zastaví v kanceláři pohřební služby, domluví a zaplatí zpopelnění, za několik dní si vyzvedne urnu, kterou někdy uloží v tzv. urnovém háji, někdy doma do skříně, někdy její obsah vysype na tzv. rozptylové louce.

Někteří psychologové zastávají názor, že ono, vámi tolik pomlouvané "pompézní cirkusové přestavení", ulehčí truchlícím pozůstalým jejich bolest z úmrtí blízké osoby a snáze a dříve se s ním vyrovnají.

Každopádně pohřební ceremoniál souvisí i dnes s tradicí rodiny zemřelého; světští a Cikáni mívají pohřby obřadnější, někdy až okázale pompézní, dávají zemřelému do hrobu kromě květin i peníze a rodinná hrobka bývá skutečně procovská. To ale neznamená, že jejich smutek není upřímný a bolest ze ztráty je nicotná. Ale ten obřad není žádným oslavným mejdanem, jak se mnozí kritici domnívají, je to pietní akt a vzpomínka na to hezké ze života zemřelého.

+6/−2
doporučit
11.10.2018 16:12

S50l49a14v91o40m87í82r 97B83e17n26e67š 6402567340634

Všem, kteří se tady zastáváte toho, že kvůli pohřbu pana Kočky bude zastaven provoz na jedné z nejdůležitějších dopravních tepen města, ale kteří zároveň nejste příznivci bývalého režimu, položím otázku:

Co byste říkali, kdyby za bývalého režimu si tohle prosadil nějaký komunistický profesionální aparátčík po smrti svého syna, nota bene kdyby ten syn zahynul při dopravní nehodě, kterou by zavinil on a při které by ještě navíc usmrtil někoho jiného?

+5/−1
doporučit
11.10.2018 14:33

S24l93a39v68o60m82í39r 37B34e51n84e25š 6852107200724

Pane Bango, odpovězte mi na mou otázku tak, jak ji formuluji. Nikoli že napíšte něco o tradicíh, ale prostě tak, jak formuluji svou otázku:

Jak se díváte na to, co jsem tady psal už asi pětkrát:

každý den umírají desítky Pražáků a není možné kvůli každému z nich zastavit dopravu.

A u takovýchto věcí platí, že co nelze dovolit každému, to by nemělo být dovoleno nikomu.

Jak se na to díváte?

+4/0
doporučit
11.10.2018 18:59

J45a33n 56J91í56l49e47k 2212953962376

Tak nějak si říkám, zda ten soudce, co tak soudí, zažil smrt svého dítěte. Podíval se mu do hrobu. Zažil jsem ve své praxi matky feťáků, kteří se předávkovali, či jinak zemřeli způsobem, který nebyl hezký.

Sedět proti matce, co přišla o dítě byla a je jedna z nejtěžších terapeutických úloh. Tedy aspoň pro mne. Nesoudil jsem ty feťáky, stejně jako nesoudím Kočkovy. Jestli to sníží ten průvod, jejich žal, nevím. Asi ne, ale možná oni tomu věří. proč brát někomu jeho víru?

Být tím spravedlivým soudce bych asi nechtěl. Nakonec: "Nesuďte a nebudete souzeni!"

+5/−3
doporučit
11.10.2018 12:32

O39n30d66ř78e26j 47F14i71l88i72p36c52z66y19k 8764673878121

Pokud rodina Kočkova odškodní řádně pozůstalé, pohřeb bych pustil.

Zdá se,že všichni jsme smrtelní a měli bychom se chovat tak, jako by dnešní den byl ten poslední. A někdy zajít i do kostela.-:-)

+3/−2
doporučit
11.10.2018 10:40

J66a21n 83J96í52l32e17k 2982413162746

Asi takhle. nemyslím, že je dobré zastavit provoz na živé pražské ulici, ale nevnímám to jako projev nabobství. A soudit, že jim jde jen o moc, bych také neviděl. Nakonec, vůbec bych nechtěl být v situaci rodičů Kočky, nebo toho nešťastníka, co ho Kočka zabil.

+2/0
doporučit
11.10.2018 14:51

V56l27a71d62i55m98í17r 67H71r68u76b81ý 4377313984189

Obávám se, že je důvod ještě horší než naznačujete.

Znalí úředníci se klanu Kočků bojí. Doslova. Přiznali se k tomu již při povolení smutečního průvodu zastřeleného syna Kočky.

To jen, abychom věděli, kdo také vládne.

Na okraj: Proč myslíte, že s nimi měl techtle i mechtle Velký Jyrka?

+2/0
doporučit
11.10.2018 14:31

P79e88t81r 79S80k58á19l38a 2847524420760

Vůbec nepochybuji, že jedním z účastníků oné monstrakce bude i budoucí nositel státního vyznamenání Michal David.

+2/0
doporučit
11.10.2018 10:43

J43a71n26a 15S97t95e41h55l63í88k21o20v68á 2109260420896

Karma R^ Nehoráznost nejvyššího kalibru.. ;-O

+2/0
doporučit
11.10.2018 10:38

M39a56r74e52k 23V36a20l59i35č93e97k 2181439764120

kulturni a socialni antropologie je oborem, ktery mimo jine - na zaklade studii -objasnuje i zpusob a chovani skupin lidi pri svetskych pohrbech - emoce, slzy a ... pompeznost!

svetství povazuji za svoji povinnost se ze zemrelym rozloucit timto stylem

pokud je treba nekde "hledat selhani", je to na strane mestske casti, která zabor komunikace umozni pro tento ucel umozni

chybu bych u Kočku nehledal - nepriznaji ji prave s ohledem na svetské tradice, i kdyz ano, smrt obou muzu zpusobil stylem jizdy prave zemrely pan Kocka

+2/−1
doporučit
11.10.2018 10:52
Foto

L65u40b33o10m52í71r 83S40t89e53j54s89k76a70l 1216794428752

R^ - jsme z toho v šoku u nás doma právě tak.

+1/0
doporučit
12.10.2018 8:06

M48i55l95e67n33a 30K45l15o54u71č12k42o47v29á 2226180536372

Karma. A ještě jste zapomněl dodat, že se televize budou predhanet, která ukoristi nejlepší záběry z té taškařice. Boží mlýny....

+1/0
doporučit
11.10.2018 17:42
Foto

M76a25r89i27e 55J25a84n98d67o45v42á 8871243235656

Mně víc vadí, že se v tu dobu nejspíš nesvezu nikde na labutích ;-(;-(;-(

+1/0
doporučit
11.10.2018 16:55

P41e93t30r 16B97u16r13i63a46n 4261216374568

Souhlas, karma.

+1/0
doporučit
11.10.2018 12:01
Foto

J15a34n 77Š68i27k 1822130268859

Se vší úctou: pohřeb za oslavu ani šaškárnu nepovažuji. Jestliže se rodina rozhodla, že uspořádá pompézní smuteční obřad, na smrti jejich příbuzného to nic nezmění. Bolest nebo ztrátu to nezmírní, i když v tomto případě si pravděpodobně myslí opak. Jejich věc. Chtít po úřadech aby posuzovali důvody, komu průchod dovolí a komu ne, je mylné. To by vedlo zase jen k úřednické byrokracii a k chybám. To má jako nějaký úředník posuzovat, kdo si co zaslouží a kdo ne? Zamítat žádosti by se měli jen v případě ohrožení zdraví a života osob, majetku nebo propagace hnutí zasahujících do lidských práv.

+2/−6
doporučit
11.10.2018 11:48

M31i10r79o82s34l61a98v 71M66u57d88r76a 6169357900112

Tak to i mně hlava nebere a to ani v případě loučení s politickou kariérou Krnáčové a Dolínka..

0/−1
doporučit
11.10.2018 11:03



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz