Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J67a23n 51R78á73ž

11. 7. 2018 21:46

To, že byl Babiš, stejně jako všichni zahraniční pracovníci PZO, informátorem StB mi vadí nejméně. Vadí mi, že existuje důvodná obava, že za slib pokračování idiotských eurodotací, je Babiš schopen prodat i zlatý zub vyražený své babičce (obrazně řečeno,), natož zájmy občanů ČR. .

5 0
možnosti

Strašíte dávnou minulostí. Žádné "zkrachovalé a vytunelované banky, vydrancované doly" už za Nečase neexistovaly. To je tak strašně, ale strašně hloupé a zlomyslné! Na druhou stranu, přes vaši fixaci na dávnou minulost politických stran, vám naopak raketový vzestup vlivu KSČ pod ochrannými Babišovými křídly nestojí vůbec za zmínku. Nezlobte se, ale ten váš článek je asi tak na dvě věci.

3 2
možnosti

Trefil jste téma. Minimálně asi popíchl proti sobě samému oba břehy diskutujících :-)

1 0
možnosti
Foto

Já na nepřátele nehledím, v jejich počtu vidím svou velikost... ;-D

1 0
možnosti
Foto

V roce 2014 byly všem společnostem Agrofertu odpuštěny daně ve výši 1,476 miliardy korun.Tak tedy o rok předtím – v době, kdy podnikatel Babiš nebyl ministrem financí a vlivným politikem - nedostal Agrofert ani jednu daňovou výjimku. A za předchozích patnáct let dal stát (ministerstvo financí) Agrofertu daňové úlevy ve výši 2,15 miliardy.

2 1
možnosti
Foto

No a teď mi povězte, kde tvrdím, že třeba nemáte pravdu...?

2 0
možnosti
Foto

Již 40 let žiji v zahraničí. Občas se mi stýskalo a někdy ještě stýská. Teď bych se mohl (jsem již v důchodu) bez problémů vrátit. Stačí mi však občas mrknout na iDnes a blogy na iDnesu a stesk po mé bývalé vlasti mě přejde. ;-)

Mimochodem, když někdy kritizuji Nizozemsko (kde žiji) a Nizozemce, tak se mne občas někdo zeptá, proč se nevrátím. Na to odpovídám, tam to také není ideální. Už jsem s zvykl žít zde.

Co se článku týče, ten mne pobavil. Je v něm hodně realismu. Přesto bych to neviděl tak bezvýchodné a věřím, že pomalu se bude situace v české politice zlepšovat. Česko je krásná země, většina lidi si špatně nežije a ekonomika se za posledních 28 let výrazně zlepšila.

Říkat, že všichni politici kradou a jsou špatní, je myslím přehnané. Jisté rozdíly mezi nimi jsou a je třeba volit ty trochu lepší politiky. Snad dojde k pomalému zlepšování české politiky.

Přeji všem krásné léto. :-)

11 0
možnosti

Pokud CR bude mit organizaci vedeni statu jako dnes, nezalezi ktera politicka strana povede republiku. To se rozumi i koalicni vlada. Zlodejna nevymizi.

Nase Ustava nema sebe kontrolujici clanky, ktere zlodejne zabrani na minimum. Nasi "ustavni experti" jeste po 26 letech nedokazi pouzit koncepce "Checks and Balances" (kontrola a rovnovaha) znama mnoho let a je zakladni system v ustavach spravne organizovanych zemi.

Jedina zmena s vedenim statu hnutim ANO je opravdu vymyceni "smeru zlodejen". Dnes to ma novy nazev. "MALA DOMU"!!!

0 0
možnosti

Tak pokud příznivci ANO jako Vy myslí, že všichni kradou, tak to je mi Vás líto. Ono by stačilo kdyby ANO bylo demokratickou, nikoliv autokratickou stranou. Věřím, že spousta lidí by byla zticha. A co se týče toho STB, kterým jste začal, tam je to vyřešené, soudní cesta ukončena - Babiš vědomě spolupracoval s STB.R^

9 2
možnosti
Foto

Hlavně, že máte vyřešené, že jsem příznivec ANO:-). Mám pro Vás špatnou zprávu - nejsem příznivec žádné politické strany a nikdy jsem nebyl.

4 0
možnosti
Foto

I17v77a38n 40M64a64r42e55k

11. 7. 2018 15:05

Naprostý souhlas a velká karma p.Kroupo R^[>-]

3 5
možnosti

Nejlepší byli kmotří, nasbírali nejvíce penízek a tak hlasuji pro ně. Mimochodem už se znova šikují a těší se na návrat s ODS...;-D;-D;-D

6 4
možnosti

Tak ti nejznámější kmotři už dávno spolupracují s ANO. Například Hrdlička a další.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS