Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J47i40ř78í 46L48i65b76e38r

18. 5. 2018 12:00

Pěkné přirovnání, takové názorné :-) Karma R^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, protože jsem zjistil, že mně redakce smazala už ne jen jednu, ale dokonce mé dvě reakce na urážlivé příspěvky Karla Ábelovského, rozhodl jsem se, že po snad několika letech využiju svého práva a jeho urážlivý příspěvek ze své diskuse smažu. Protože jsem zjistil, že někteří diskutéři požívají většího "štěstí" v posuzování svých příspěvků ze strany redakce, než ti, co mají odlišný názor na běh světa, než je světonázor současného trendu bagatelizovat nebezpečí pro Evropu ze strany NELEGÁLNÍCH migrantů, jako je například můj pohled na migrační krizi, budu pana Ábelovského ze svých diskusí mazat i nadále. Omlouvám se za nepěkná šedá okna v diskusích, ale když nemám právo bránit se slovně stylem na hrubý pytel - hrubá záplata, budu se bránit jinak. Howgh

1 0
možnosti
MK

R^ Příměr s milovanou ženou - pro méně chápavé - je v souvislosti s poslední větou přímo skvostný![>-]

3 0
možnosti
Foto

s tou ženou mám dost problém....... ale jinak jo, chápu.....

1 0
možnosti
Foto

Ta žena byl jen takový příměr, stejně jsem mohl popisovat milovaný krásný dům, auto, sbírku známek atd.;-)

0 0
možnosti
MK

M56i97l23a35n 24K62e67s46l

16. 5. 2018 16:11

Trochu o jiném,jen mne to tak napadlo.Starý vtip.Žena může být :krásná,chytrá, věrná.Bohužel žádná žena nemá všechny tyto tři vlastnosti.Vždy dvě vylučují tu třetí.

1 0
možnosti
Foto

Velmi se mi líbí ta "věcná" diskuze. Nezklamal mě ten pán, co je natolik fascinován karmou, že ji druhému vyčítá, objevili se i pravidelní čtenáři Aeronetu, kteří o svých odpůrcích tvrdí, že naopak oni jsou čtenáři Aeronetu, uplivla si zde i zlostná důchodkyně, co chtít víc! Takže, Vláďo, tentokrát KARMA nejen za článek, ale hlavně za věcnou diskuzi, kterou se ti podařilo rozpoutat.

4 0
možnosti
Foto

Díky, ale v té diskusi jsem přišel i o jeden příspěvek, který reagoval ve stylu na hrubý pytel - hrubá záplata. A to ten přísvěvek nebyl vůbec vulgární, jen jsem poukázal na to, že člověk, který se vědomě dopouštěl trestné činnosti, mě nemá co morálně kádrovat. To jsou paradoxy, řekl by pan sládek z Havlovy Audience...:-)

3 0
možnosti
JZ

No krásnou, milou i obětavou ženu si umím představit. Že by byla moje, to už se mi představuje hůře, protože nepociťuji k jiným lidem majetnický vztah.

Představa starání se o ni ze všech sil a rozmazlování ji dárky je mi už cizí, nevím, proč bych to komukoli dělal, pokud není nějak postižený. A nechápu, proč by někdo něco takového ode mne chtěl.

Představa toho, že mě někdo miluje proto, že se o něj starám a starám se o jeho štěstí, je mi taky cizí. Myslím, že lidé mají hodnotnější vlastnosti než to, že se starají, aby se měl druhý dobře.

S chlapy, kteří by udělali cokoli, aby se dostali nějaké ženské pod sukni, se osobně nestýkám a představa takového chlapa ve mne vyvolává pocit pohrdání. Chlap má mít svou důstojnost.

A co s tou milovanou zemí? Oplotit jí proti sexuálním násilníkům? To by šlo. Za podmínky, ona milovaná zem je nějaký malý pozemek, na němž se kromě mě samého a prověřených lidí už nikdo další nevyskytuje. Protože kdybych chtěl oplotit celou tuto zem proti násilníkům, oplotil bych se chtě nechtě i s těmi násilníky, co už v ní odjakživa jsou.

0 0
možnosti
Foto

Co se plotu týká, jsou i jiné možnosti, jak se s nezvanými hosty dá vypořádat, ale ten plot udělá hodně, viz uzavřená balkánská cesta přes Maďarsko. Nebýt jejich plotu, tak v Německu není pro ekonomické migranty kam šlápnout...

3 0
možnosti
PL

P26e49t68r 39L18a63n46g76e71r

16. 5. 2018 13:59

Mi osobně to vaše přirovnání kulhá na obě nohy. Přece jen partner-partnerka je něco hodně jiného než teritorium.

I v tom podstatném, že je třeba střežit své území, souhlasím jen z části. V dnešní době globalizace přece jen teritoriální pudy člověka ustupují.

0 1
možnosti
Foto

Máme krásnou milovanou zem, ale aktuálně čelíme i my stejně jako Němci nedostatkem kvalifikovaných manuálních pracovníků, což je dáno u nás i rovinou hodně nízkých mezd v EU. Proto je třeba situaci řešit, buď zvýšit platy českým pracovníkům, což se zaměstnavatelům rozhodně nechce, anebo sem zvát levnější agenturní zaměstnance ze zemí s ještě levnější pracovní silou. A tedy se otevírat pracovnímu trhu. Z ekonomických migrantů ze zemí mimo EU, kteří jdou doopravdy za lepším, sem právě kvůli nízkým platům a málo stimulům, nemožnosti výuky v jejich jazyce, problémům s integrací, nikdo nechce a všichni houfně míří do Německa, Nizozemska, Skandinávie, zkrátka tam, kde je štědřejší sociální systém a vyšší platy. Takže nám žádné ploty nepomohou a budeme si muset, pokud se nezvýší platy stejně zvát agenturní zaměstnance, Rumuny, Bulhary, Ukrajince a další.

0 0
možnosti
Foto

Ono to dnes nebylo čistě jen o NAŠÍ zemi, bylo to o každé zemi každého člověka, například toho Němce atd. Konec konců, jsem z jedné čtvrtiny Němec. A navíc, asi víte, že nejen naše ekonomika je zcela závislá na tom, co se upeče v Německu. Takže se nás sakra týkají současné problémy Německa, které se bezpochyby stanou našimi vlastními budoucími problémy.

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS