Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtěl bych všem, co se až nekriticky zastávají Gábiny Koukalové, položit jednu jednoduchou otázku - čím to je, že lidé - kolegyně, i někteří trenéři, kteří s ní byli od začátku v úzkém kontaktu, ji jako osobnost moc nemusí - ona sama píše o rozporech s nimi, ale zato lidé, kteří ji vůbec osobně neznají, ji vychvalují do nebes nejen jako sportovkyni, tam bych to ještě pochopil, ale i jako osobnost. Nezdá se Vám to... zvláštní...?

0 0
možnosti
PU

P97e37t57r 54U62h17e77r

14. 4. 2018 9:45

Nejsem vůči Koukalové nekritický, jen je třeba upřímnější, než ty ostatní holky. Každopádně je zřejmě asi jiná. Koneckonců to jedna její kamarádka potvrdila. Bylo by dobré říct, že pro český biatlon udělala jak sama, tak s celým týmem obrovský kus práce a skvělé výsledky. Takže tak nějak nechápu, co řešíte teď, když má prostě problém. Před rokem byste ji nosili na rukách a teď z ní děláte hajzla.

0 0
možnosti
ŠM

ale Máňa říkala,že to není směroplatný!

0 0
možnosti
Foto

„Ale neřešila jsem, jestli to sní a pak vyhodí, nebo jestli to v ní zůstane. Na tohle je člověk krátký. Můžete se ptát xkrát, jestli to snědla, ale čím víc ji hlídáte, tím je to pro tu její psychiku horší,“ říká účastnice tří světových šampionátů, podle které by na chování Koukalové normální člověk nic zvláštního nepoznal.

Obě biatlonistky se zároveň shodují, že problém s příjmem potravy není mezi biatlonistkami žádné novum. Jen se o něm nemluví.

Zdroj: https://sport.idnes.cz/jitka-landova-anorexie-bulimie-gabriela-koukalova-fsj-/biatlon.aspx?c=A180411_190309_biatlon_rou

0 0
možnosti
JL

Já docela věřím tomu, že to mohla mít v hlavě trochu posunuté a sama sebe vnímat jako tlustou (to byl můj případ v pubertě, přitom jsem byla atletka s každodenním tréninkem - 177 cm, 61 kg). Ovšem také mám problémy uvěřit, že se na vrcholové úrovni dá sportovat a vítězit s anorexií.

Ať je to jakkoliv, Gábina si za své výkony zaslouží obrovský respekt, bylo by dobré se v důvodech odchodu nešťourat, odejít se ctí a naším poděkováním.

2 0
možnosti
JS

Jsem těžko chápavý a skutečně nevím, co jsem svým příspěvkem porušil. Omlouvám se.

0 0
možnosti
JK

ovládají jí chlapci a děvčata z PR, jako chudáka Drahoše..

0 0
možnosti
JH

:-) Tušil jsem vaši genialitu;-O!!;-O

0 1
možnosti
VH

Říkám to moc nerad - ale také se mně zdá, že je to analogie "Me too". Tedy neochota odejít ze světla reflektorů. Neschpnost odejít ze světla reflektorů.

Moc mě to mrzí. Ale nebyla-by to první (ani druhá) ikona, která padla.

1 0
možnosti
Foto

S tím bych, pane Hrubý, souhlasil.

0 0
možnosti
Foto

Kroupo jako obvykle jste dost mimo a jen kydáte špínu.

Pro nikoho není nic lehkého se k psychickým problémům přiznat a není důvod proč by si to měla vymýšlet.

O tom, ž mezi sportovci zdaleka není sama pak psalo i iDNES a píše se tam o takových jménech jako Franziska van Almsick, Nadia Comaneciová,... Z našich pak např. Vrabcová Nývltová

Eva Vrabcová-Nývltová – běžkyně na lyžích

Pátá žena olympijských her v Soči kvůli poruše příjmu potravy přerušila v roce 2015 kariéru. Poté, co se vyléčila, dala lyžím vale. Nyní se věnuje maratonům a půlmaratonům.

Zdroj: https://sport.idnes.cz/gabriela-koukalova-anorexie-dalsi-pripady-sportovcu-p0p-/biatlon.aspx?c=A180410_173610_biatlon_mt2

0 1
možnosti
Foto

PS.

Problémy s poruchami stravy se táhnou celou společností. Například u vrcholových sportovců, se kterými já pracuji, je vidím u špičkových tenistů, hokejistů, fotbalistů, maratonců, všude kolem.

Zdroj: https://sport.idnes.cz/richard-pfleger-gabriela-koukalova-anorexie-bulimie-rozhovor-p6j-/biatlon.aspx?c=A180410_225748_biatlon_ten

0 0
možnosti
PU

P93e89t96r 95U83h20e31r

12. 4. 2018 12:56

Přestala vyhrávat a vozit medaile a už je z ní prolhaná mrcha. Dobře to tu vedete, Vladimíre, dobře Rv

5 4
možnosti
Foto

To jste napsal vy, já nic takového nenapsal.

6 1
možnosti