Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P83e86t57r 22S74k41á17l44a

5. 4. 2018 16:53

Nechci do celkem korektní diskuse vnášet politiku ale nedá mi to. Vzpomínáte si, že se prezident Zeman před časem nechal slyšet, že se domnívá, že dobré vztahy ČR a Rakouska pomáhá kazit nulová tolerance alkoholu pro cyklisty na naší straně hranice oproti toleranci na straně druhé.

0 0
možnosti
Foto

To je příklad a argument, jako stehno. Lepší polibek smrti jste toleranci alkoholu u cyklistů dát nemohl...;-D

0 1
možnosti

DIKY za VYBORNY CLANEK.

Ma aktualni zkušenost z Velikonoc - bohužel jsem musel objíždět za pomlázkou autem mezi více vesnicemi a tedy jsem - NEMOHL a tedy taky NEPIL. Mezi vesnicemi v zatáčkovitém terénu, kde je standarní "90ka" jsem jen těsně vyhnul chlapci (19let) co měl stejnou potřebu koledovat ve více vesnicích, jenže on chtěl užívat všemi doušky a kolo mu k tomu nevadilo - naopak mělo pomoci aby víc stihnul. Ležel za zatáčkou hlavou vic jak metr v silnici, drobně odřený, ale silně pod parou .. a dle jeho slov si na chvilku odpočinul, když mu to trochu uklouzlo. Rozklepal jsem se když mi došlo že chyběly jen centimetry podle stopy na asfaltu. Když jsem si ověřil že mu opravdu nic není, naložil jsem ho do auta vč kola a zavezl ho do cilove destinace. Po ceste mi slibil ze uz to nikdy neudela... Asi jsem udelal chybu a mel zavolat policajty, aby si to kluk uvedomil i tim ze prijde o papiry, ale to me v tu chvili a v danem stavu proste nenapadlo.

Tedy jednodusse 100% souhlas s autorem - nechci víc těchto zážitků!

2 0
možnosti
Foto

Papiry na kolo? Ale jinak jsem dal plus.

0 0
možnosti

P40e49t19r 69S88k43á60l66a

5. 4. 2018 16:02

Statistikou zastánci nulové tolerance opravdu argumentovat nemohou.

0 0
možnosti

Na jednu stranu hezký a logický článek a na stranu druhou tu máme otevřené nůžky mezi chodci a ostatními uživateli silničního provozu, kteří žádné alkoholové regulaci nepodléhají. Takže jsme v situaci buď to jsou uživatelé, nebo ne a rychlost chodce v tom nehraje roli. Jde pouze o princip rovnosti před silničním zákonem, který v této situaci prokazatelně není plněn. Pokud k chodcům přidáme cyklisty, tak se nůžky rozevřou víc, protože se na základě rovnosti před silničním zákonem právem ozvou řidiči.

Co se týče rizik, tak cyklista kromě sražení chodce, může upadnout přímo na kruhovém objezdu před auto. Kolikrát se vám stalo, že jste přímo na objezdu jeli za cyklistou a čekali, kdy spadne?

V zimě je větší riziko uklouznutí kvůli těžišti kola a absenci zimní obuvi, která je naopak hlavně kontrolována u řidičů, jakoby u cyklistů nebyla podmínkou pro jízdu v zimě.

1 0
možnosti
Foto

V zimě, ve sněhu a na ledu, jezdí pouze nesvéprávní cyklisté. Ještě dnes si pamatuji, jak na Spořilově na Hlavní ulici balancoval jeden cyklista na ledových plotnách a já se ho bál předjet, aby mi neuklouzl pod kola.

1 0
možnosti
Foto

Tedy - jsem řidič i cyklista. S jedním pivem nebo dvojkou vína bych si dovedl představit jízdu za volantem i za řídítky. Půl promile se toleruje v řadě států Evropy i za volantem. A taky tam neřeší otřepané klišé "když mají povoleno jedno, určitě si dají i druhé".

5 0
možnosti

Nejezdím v přílbě,vadí mi,je to můj problém.Dám si dvě pivka jedu na kole,způsobím nehodu či nějaký problém,měl bych to odskákat.Zákazy však nikdy nic zcela nevymýtí a to je zákazy prošpikován celý svět.Stačí se řídit rozumem a ti,co rozum nemají a způsobí nehodu,ať platí.Paušalizovat a zakazovat umí každý blb.

0 3
možnosti
Foto

Fajn, vy jste smířený s Vaším osobním rizikem, když sednete na kolo po nějakém tom pivu. Nenapsal jste ale ani slovo o tom, proč jste přesvědčený, že případné oběti Vaší jízdy pod vlivem, budou také předem smířeny s tím, že pijete před jízdou...

3 0
možnosti

Když jde o práva na komunikacích, je kolo vozidlo jako každé jiné a cyklista je plnoprávný řidič, když se mluví o ohledech, je nutno brát ohledy zejména na křehké tělesné schránky cyklistů .. a když jde o povinnosti, tak najednou nic z výše uvedeného neplatí?

4 1
možnosti

Neda mi to abych se nezeptal, kdy se na vas naposledy vyritil ze zatacky cyklist stotricetikilometrovou rychlosti?

Cyklistovi jde at zu bez, nebo s nekolika pivy v prvni rade o vlastni zivot.

0 0
možnosti

Nulová tolerance bez diskuse!R^

5 2
možnosti

P74e21t62r 86S15k84á96l14a

5. 4. 2018 15:15

Správně. A i pro chodce!;-D

0 0
možnosti

Kromě cyklistů je zde další chaos ! "Řidič, je účastník provozu na pozemních komunikacích, který řídí motorové nebo nemotorové vozidlo anebo tramvaj; řidičem je i jezdec na zvířeti. Jet na zvířeti, může pouze osoba, která je dostatečně tělesně a duševně způsobilá - K jízdě na zvířeti". Co zvíře samo ? Může požívat ? Odpověď Vyhlášky - Od soumraku do svítání, je to ale zakázáno ! Když jsem způsobilý, mohu omámený - Jet na střízlivém zvířeti ? Navíc označení, předepsaným - bílým světlem . Plno zmatku a kdo má svítit - Já na zvíře, ono na mne ? (§ 60 je nějaký nejasný :-)

0 0
možnosti

Máte někde zmapováno, kolik lidí způsobilo na kole v opilosti bouračku?

Já se spíše domnívám, že hubu si dneska natlučou lidi střízliví, kteří ovšem přeceňují svoje schopnosti, jezdí na kole rychle, jako blázni a pak to narvou do prvního stromu, který se v zatáčce objeví. Za mlada jsme jezdili na kole, helmy jsme žádné neměli, jezdilo se i s alkoholem v krvi, ale nepamatuji se, že by se někdo zabil, jako je to teď běžné. Je to pouze o odpovědnosti a rozumu. Zákazy nikdy nic nevyřešily.

5 1
možnosti

Viděl jsem několik cyklohelem, mimo jiné i na svém dítěti, které po pádu praskly a zachránily hlavu. Taže pro mě cyklohelma je bezpečnostní minimum, které doporučuji (ale nenutím).

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS