Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jsem odstudoval a nastoupil funkci mistra - Karnola Krnov - tak jsem fakt zjistil, že dělnická třída fakt, vládne ! Každý měl vyšší plat, já asi 1.250 Kč. Tak jsem jim tedy velel . Opravdu vynikající škola života, jak jednat s lidem a hlavně ženami ! Neuvěřitelné, pracovité a spolehlivé včely ! Furt se neplnil plán - tedy po O následně N směna = 16 hod celkem, (dnes nemožné). Jako svobodný jsem doma vyspával a pak zjišťoval - co ženy, zda žijí ? Říkaly, mistře, no jako každý den - Po té noční jsem šla s dětmi, pak jsem nakoupila a vařila oběd. Já se tenkráte až zastyděl ! ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Bučku,

Vy jste za komunistů dělal mistra?

To jste musel být opravdu spolehlivý kádr, že Vám svěřili tak zodpovědné místo!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS