Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J33a46r56o42m56í93r 77P54e96t58ř10í76k 6874451179158

Ach jo, pane Kroupo,

já jsem si Vás do určité doby vážil...

ale pravda je snad nyní jasná jako nikdy v historii....

+1/0
14.3.2018 19:49

M95i40l23a45n 85B38í24l85e80k 5154829891

ČT asi nebyla úplně vyvážená, v tom mohl mít pan prezident pravdu. Pokud by ale panu Zemanovi ležela na srdci práce novinářů en bloc, pak by asi necílil svou kritiku jen na vybraný subjekt (tedy "Bakalův" mediální dům), ale musel by zmínit i jiné vydavatele/provozovatele - třeba impérium pana Babiše nebo novinářskou tragikomedii, která je k vidění na TV Barrandov - což se myslím nestalo.

+4/0
13.3.2018 21:46
Foto

V92l13a41d76i19m20í17r 49K41r43o84u76p63a 8897718531872

Ano, přesně proto jsem psal, že pan Zeman řekl jen A ale neřekl B....

0/0
14.3.2018 9:16

P11a71v47e88l 31Č93e58r64n74ý 2567935326700

Až příjde Arnold Amicus, tak vám to vysvětlí...:-)

+3/0
13.3.2018 17:05

E61v50a 21H87a61s93n27í32k66o77v38á 1674731616554

Krásný blog od nevoliče Zemana. Souhlasím, že projev se moc nepovedl. Nebýt toho humbuku, tak ho s radostí vynechám.

Ale za ten humbuk se stydím (stejně jako se někteří stydí za prezidenta), protože umělci přisátí na ČT budou protestovat proti jakékoliv snaze vyvolat kritiku této instituce. Navíc manipulují masy lží, že někdo sahá na svobodu slova.

Ale máme demokracii, tak pokud lidi nemají na práci nic jiného, než bojovat proti fiktivním křivdám, ať si jdou. Budou vypadat stejně "důstojně" jako liberálově po amerických demokratických volbách.

+5/−2
13.3.2018 16:50

J46o80s94e66f 69L96e79i43n44e11r 8707199827222

Tak si ten projev zkusme probrat. Máme tu 60 milionů mrtvých Slováků. Dále 4000 setkání s občany v průběhu pěti let (1825 dní) Tolik hausnumera. K analýze ČSAV

Jana Křečka: https://www.noviny.cz/analyza-vyvazenosti-vysilani-ceske-televize-je-plna-diletantskych-chyb/

Hodnotit co se hodilo, nebo nehodilo, pro inaugurační projev, považuji za zbytečné.

Ano, patřím k těm, kteří si Miloše Zemana neváží, od jeho první pronesené lži na

Letné 1989. Což ovšem neznamená, že čekám na každé jeho uklouznutí. Mně by bylo milejší, kdyby šel trochu do sebe. Bohužel, při jeho nátuře je to vyloučené.

+9/0
13.3.2018 15:40

R44o62s22t26i69s81l44a64v 75C37a77h36a 6653437937191

taky mne zaujalo tech 4000 setkani...

Ale rikal jsem si, ze treba behem jedne cesty stihl 10 vesnic. Je ale mozne, ze pocital vsechny lidi.

+5/0
13.3.2018 16:30

E30v57a 41K12y27s92e60l37á 9614738804167

Slovanů?

0/0
13.3.2018 20:20
Foto

V75l86a90d84i44m19í32r 24K25r50o13u78p20a 8807158671872

On řekl Slováků, také jsem to slyšel. Asi šlo o přeřeknutí.

0/0
14.3.2018 9:17

K42a40r45e49l 34P79ě22n76k79a94v50a 7124849649959

Já bych spíše řekl "Bohudík", že je pan Zeman stále svůj a předvídatelný. Byl by snad důstojný projev, který nikoho nezarmoutí, nerozjásá ani nanaštve lepší ? Domívám se že nikoliv. Lze předpokládat, že bychom byli svědky úvah typu " Kam se poděl Zeman", " Zeman se neodvažuje nikoho dotknout", "Nemastný a neslaný projev ", Zeman je nemocný" , " Zemanův život na kahánku"

atp.

+5/−2
13.3.2018 15:15

R10o37s88t88i45s91l91a56v 20C78a93h79a 6543617907461

A co takhle projev s vizi? Nebo je to moc velky pozadavek?

+5/0
13.3.2018 15:16
Foto

V86l92a48d28i43m45í66r 51K16r78o17u64p24a 8817228401852

Bohužel ano. Od starého a hodně nemocného člověka vizi moc očekávat nelze. Také bych rád slyšel jiný projev u takové příležitosti.

+4/0
13.3.2018 15:32

K17a78r82e91l 26P31ě95n50k83a35v69a 7404109669259

Ono ani nejde o stareho a nemocneho cloveka. Jde o Zemana. Vize by byla předmětem rozboru a cupování. Vzpomínám na známé. "není na světě člověk ten, jenž by se zalíbil lidem všem" . V případě pana Zemana jsme viděli, že lidé ochotní jít k volbám představují dva takřka stejně silné tábory s naprosto opačnými názory.

Ani projev Jana Zlatoústého v převleku za Zemana by nedopadl lépe.

+1/0
13.3.2018 15:41

R87o58s62t18i45s45l62a64v 70C47a81h66a 6843377417381

„Výčet zpravodajských pořadů, ze kterých vychází, není kompletní. Chybí klíčové pořady jako Události v regionech, které jsou v případě krajských voleb stěžejní,“ ohrazuje se Blinková. O nedostatcích hovoří i předseda Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Ivan Krejčí.

„Hlavním nedostatkem je, že údajnou nevyváženost vysílání demonstrovala pouze na základě jediného sledovaného parametru. Analýza vysílání tvrdila, že představitelé TOP 09 byli ve vysílání České televize a Českého rozhlasu zastoupeni četněji než představitelé ostatních opozičních stran. Tato data ovšem postrádala kontextové zakotvení, o které by bylo možné se argumentačně opřít,“ říká Krejčí.

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/ceska-televize-cesky-rozhlas-zvyhodneni-top-09-analyza-pp9-/domaci.aspx?c=A171220_151222_domaci_fer

+3/0
13.3.2018 15:10

E66v63a 92H47a82s18n53í70k70o52v77á 1584201956204

Musíme ale odlišit čas věnovaný TOP09 jako politické straně před volbami a čas věnovaný členům TOP09 v rámci různých rozhovorů a komentářů na ČT24.

0/0
13.3.2018 16:31

R16o21s91t75i65s28l13a93v 49C53a23h22a 6543447647201

Vyte proc nemuzete dohledat vysledky z Rady? Protoze to resila jina Rada, Rada pro CT a ta zpravu odmitla jako amaterskou. Stejne tak ji sepsula rada odborniku.

+2/0
13.3.2018 15:05

R23o51s95t12i76s16l29a41v 79C14a91h46a 6923677137541

8-o8-o8-o Pochopitelene oprava: Vite proc ....

0/0
13.3.2018 15:07

R73o36s74t54i91s60l75a19v 63C68a53h92a 6683947987351

Tak pardon, opravu to byla RRTV

0/0
13.3.2018 15:09

V16l41a63d17i23m93í43r 10B91l59a95ž61e36k 7658114810

Rada odborníků - jakých ? Ti z UK (naše nejlépe ve světě hodnocená univerzita) to evidentně podle Vás nezvládli, takže buď tady máme nějaké ještě lepší školy, nebo jsou Ti odborníci ze zahraničí, nebo z nějakých neziskovek ? Nebo se objednalo více zpráv a ty, co se radě nelíbily, byly vyřazeny ?

Čistě subjektivně - kdykoliv byla nějaká domácí událost, byl na obrazovce Kalousek. Na to ani není nějaká studie třeba.

+1/−1
13.3.2018 15:58
Foto

V50l68a48d27i68m19í28r 62K74r86o48u17p62a 8357728831142

Také jsem zaregistroval, že se pan Kalousek na ČT vyjadřoval doslova ke každému prdu. Cokoliv řekl někdo z vlády, Kalousek to musel okomentovat. Toho si musel všimnout i slepý.

+1/0
13.3.2018 16:03

R65o40s60t13i95s41l79a92v 74C62a42h63a 6243817967671

Jakych z UK? Toho, komu to bylo zadano? Neresila to univerzita jako celek. Jake hodnoceni na svete ma FSV UK? Pokud vim, neni dobre hodnocena ani v CR.

Ciste subjektivne - mel jsem pocit, ze komousi jsou v TV porad. A pritom podle studie vyslo, ze mene nez Kalousek. Zaroven se tvrdi, ze studie hodnoti dlouhodobe. Vcera v TV rikali, ze je to hodnoceni cca 1 mesice pred krajskymi volbami. Zprava neni verejna, takze neni mozne overit, co je pravda. Proc ji tedy RRTV odmitla jako neverohodnou?

+2/0
13.3.2018 16:29
Foto

P70a51v10e56l 80D65v96o23ř11á41k 5359545354470

Moment, vymyslel to kdosi z FSV. UK tím trpí víceméně nevinně. Ale mají si lépe ohlídat, kdo jim dělá ostudu. To víte, na sociální vědy se dnes vrhne každý, neb v tomto oboru jde vše okecat.

+2/0
13.3.2018 17:23

V65l86a22s56t69i35m49i77l 54K37r67a34u93s 3553844974603

Problém není v tom, v čem měl prezident Zeman pravdu a v čem neměl. Problém je v tom, že prezident už zřejmě vůbec nerozlišuje, při jaké příležitosti a ke komu hovoří. A tak říká stále to samé a stejnou dikcí, ať se jedná o besedu s občany někde v Horní Dolní, předtočený rozhovor s ředitelem TV Barrandov nebo inaugurační projev ve Vladislavském sále. Všiml jste si, jak se při inauguračním projevu tvářil podporovatel Miloše Zemana jeho předchůdce Václav Klaus? Ten jeho pohled vyjadřoval hluboký nesouhlas. A institut Václava Klause to pak i ve svém prohlášení potvrdil.

+10/0
13.3.2018 15:05

I15v50o 49Ž90á82č71e36k 9320982439477

Myslím, že se s panem Kroupou v podstatě shodujete.

+2/0
13.3.2018 15:17

V12ě63r15a 34F66o36l96t54ý50n66o21v70á 1288926967719

Pan prezident to mohl důrazně řešit celých pět let svého prezidentování a může to řešit dalších pět let.

Opakuji se, ale mám ráda [>-], čekala jsem důstojný projev. Naše zem si to zaslouží.

+3/0
13.3.2018 14:27
Foto

V88l56a70d50i37m12í80r 30K13r85o56u81p24a 8857348701912

To máte pravdu. Ale to nic nemění na tom, že pravdu měl i on v tom nešťastném projevu

+1/−1
13.3.2018 14:51

L12e75o89n31a 43B67l67a57h40o56v92á 5920799319963

V čem konkrétně měl Zeman pravdu? Že bylo za války vyvražděno 60 milionů Slováků? Že za pět let měl víc než čtyři tisíce setkání? Nebo že by lidé neměli věřit Hospodářským novinám, Aktuálně.cz, Respektu nebo veřejnoprávní České televizi? Jinými slovy, že důvěryhodná média jsou ta, o něž se neotřel, jako Parlamentní listy nebo devótní Soukupova televize Barrandov?

Nelhal snad Zeman při prezidentském slibu, kde mluvil o službě společnosti jako celku, když vzápětí proměnil inaugurační projev na předložení seznamu nepřátel, s nimiž se má společnost vypořádat?

+5/0
13.3.2018 17:55
Foto

V85l98a47d75i38m91í19r 98K82r84o30u80p79a 8257398641422

Podle mého názoru nelhal v tom, že vysílání na ČT bylo nevyvážené ve prospěch TOP09 a nelhal v tom, že pan Bakala je gauner. Pokud jste můj článek četla pozorně, tak jste uvnitř musela číst o tom, že pan Zeman řekl A ale neřekl jemu nepohodlné B. To "B" se podle mě týkalo právě lidí z okolí pana Zemana a jeho vlezdozadků.

0/−1
14.3.2018 9:21

L50e78o25n27a 16B50l55a88h13o91v96á 5550879369333

Přečtěte si reakci mediálního odborníka Josefa Boušky na zmíněnou Křečkovu analýzu, právě tu, kterou se Zeman oháněl.

Najdete ji, když si dáte do google: noviny.cz/analyza vyváženosti

0/0
14.3.2018 11:26

I63v58o 94Ž24á48č58e41k 9100912769177

Pan prezident to nijak zvlášť řešit nemohl a nemůže. Přečtěte si ústavu, dozvíte se něco o jeho pravomocech. Jinak souhlasím s panem Kroupou a vlastně i s Vámi. Ten projev měl vypadat jinak. Ale na odchod ze sálu to také nebylo. Oni byli od začátku zakleknuti v blocích a čekali na sebeslabší startovní výstřel.

+2/−6
13.3.2018 15:11
Foto

V46l22a85d86i42m10í91r 59K51r11o15u79p79a 8587908851342

To je také pravda a hodně lidí to čekalo. Myslím, že ti, kteří odešli, nebo alespoň většina z nich, už věděli předem že odejdou. Všem bylo jasné, že se v projevu prezidenta vždy najde něco, s čím budou nesouhlasit. Škoda, že si to asi prezident neuvědomil a že podle toho nekoncipoval svůj proslov tak, aby neměli důvod odejít. To by byl od Zeman skutečně královský gambit, bohužel se ho vzdal bez boje.

+1/−3
13.3.2018 15:19

I98v22o 53Ž94á57č96e26k 9300292249267

Oni by si byli nějakou záminku vždycky našli, ale kdyby byl pan Zeman doopravdy tak chytrý, jak si myslí, tak by jim nedal takovou zjevnou.

+1/0
13.3.2018 17:20

L83e18o78n32a 50B98l14a43h12o25v59á 5950629379843

Každý máme asi práh citlivosti někde jinde. Pro DVTV paní Němcová na námitky, že odchod narušil inauguraci, vysvětlila, že jako společné zasedání dvou parlamentních komor, ona jako poslankyně ale na této zvláštní schůzi může vyjádřit nesouhlasný názor pouze jediným způsobem - nohama.

0/0
14.3.2018 8:47

J32i58ř78í 25K65o56n71r17á10d 8799326227877

Stojím vždy a za všech okolností proti prezidentu Zemanovi, ale jeho projev mě nepotěšil.Rv Stačilo přečíst úvodní odstavec a posílám zvracecí smajlík.

+3/−1
13.3.2018 14:20
Foto

V24l69a66d22i84m75í74r 43K32r81o39u79p54a 8577838181492

To je chyba, rozumný člověk by měl odlišovat kdy má být proti a kdy je možné souhlasit. Jinak nejste objektivní

+1/−1
13.3.2018 14:33

J26i89ř66í 72K74o66n51r14á58d 8689226117777

Jsem naprosto objektivní. Za panem Zemanem se dalo stát snad naposled před 15 lety, možná, kdybych byl sociální demokrat, dokázal bych jeho působení v politice ocenit. Jeho "odchod na Vysočinu" v něm vyvolal už pouze snahu vyrovnávat si účty. Vlastně nedělá už vůbec nic jiného. Oceňuje loajální kývače a ničí všemi způsoby svoje nepřátele. Je to troska. Jeho "gesto" vůči předsedovi ÚS je opravdu nechutné, vzhledem k tomu, jací to byli přátelé...

+9/−1
13.3.2018 14:44
Foto

V52l27a86d25i28m42í58r 46K20r86o61u50p10a 8757488441212

Já ve svém blogu ale neřeším Zemanovu povahu, nebo celý jeho politický život, já řeším jeden jediný projev.

+1/−1
13.3.2018 14:49

J97i87ř97í 59K63o42n54r25á49d 8129246187367

Ale ten projev je přeci jen konečný důsledek toho výše řečeného...Ale klid, hůře už nebude, ještě chvíli a už bude jen líp. ;-)

+9/−1
13.3.2018 15:01

F16r62a41n53t39i22s92e38k 39S50a58l12a15j12k14a 6311738905136

Jak to myslíte,pane Konrád?

0/0
13.3.2018 15:26

J47i70ř33í 12K28o88n83r41á10d 8779396447387

Proč se ptáte, když mě dáváte mínus?;-D Ale abych vám to tedy vysvětlil, 5 let je v životě státu opravdu jen chvíle, příště už Zeman nebude kandidovat, to snad chápete. No a všichni snad vidíme, jak postupně, měsíc od měsíce schází. Osobně jsem přesvědčen, že jeho role v politice již skončila. Ještě možná potrápí Babiše, hodí pár klacků, ale moc toho již neudělá. A na ty výjezdy mezi občany bych si nevsadil ani zlámanou grešli.;-)

+6/0
13.3.2018 16:03
Foto

V83l79a98d18i55m46í36r 50K82r67o46u48p56a 8577398491922

Tak hlavně teď už občany nepotřebuje, už je nevolitelný. On vlastně těmi besedami celých minulých pět let dělal kampaň. Našel díru v zákoně, to umí dobře a nikdo nemůže v podstatě říci ani popel.

+1/0
13.3.2018 16:06

J74i21ř21í 49K88o45n38r39á35d 8499386617377

No vidíte, že se nakonec shodneme.;-)

+1/0
13.3.2018 16:35

E60v20a 24H73a31s31n15í22k28o53v76á 1274641126864

Proč díru v zákoně? Prezidenta vidí všichni při různých příležitostech v médiích. Nemusí vytáhnout paty z hradu a má polovinu zvolení jistou. Znovuzvolení Havla, Klause či Obamy nikomu žíly netrhalo. Dá se brát jako běžná praxe, že daný politický směr se znechutí až po dvou obdobích. :-)

+2/−1
13.3.2018 16:37

I62v70o 40Ž53á91č17e13k 9280332879947

Tak tu díru v zákoně jsem nepochopil. On byl zvolen podle pravidel, platných pro všechny. Neměl to jisté. Dokonce ani ten směšný človíček neměl k vítězství nad ním daleko. Co teprve, kdyby naše intelektuální jelita vybrala někoho schopnějšího.

0/−1
13.3.2018 17:05
Foto

V44l69a78d30i95m96í88r 54K17r35o34u81p36a 8187438791562

Já měl na mysli "díru v zákoně", že mohl dělat volební kampaň celých pět předešlých let, což jeho protikandidáti nemohli. Ale volba jako taková už samozřejmě byla podle pravidel, netvrdím nikde opak.

0/0
13.3.2018 17:19

I66v44o 31Ž34á42č51e75k 9630192839687

Chápu Vás, ale to není díra v zákoně. To prostě nemůže být jinak. I lídři parlamentních (zejména vládních) stran dělají kampaň po celé volební období. S tím se nedá nic dělat.

Jinak Zemanovi protikandidáti teoreticky mohli dělat volební kampaň libovolně dlouho, ale za své peníze. A oni jich pochopitelně tolik neměli, nesehnali, nebo nebyli ochotni vydat.

0/0
13.3.2018 17:30
Foto

V30l57a91d90i85m36í86r 45K42r96o56u78p38a 8197948601382

SouhlasR^

0/0
14.3.2018 9:24







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz