Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Díky za článek autore. Nevím jak vy ostatní, ale opravdu když si chci odpočinout, tak v divadle i v TV si chci pustit pěknou detektivku nebo komedii. Ne do sebe dostávat ještě další dávky psycha. Musím konstatovat, že většina filmů strhaná "profesionální" kritikou se mi líbí a naopak, kterou kritici vychvalují většinou vypínám. Na Bábu jsem vydržel koukat sotva 15 minut. Asi jsem prostě "filmový analfabet", který nerozumí hlubokým myšlenkám tvůrců oceňovaných filmů. Myslím si že o úspěchu rozhoduje počet diváků. Když si sebelepší auto nikdo nekoupí asi nebude tak dobré.

7 2
možnosti
VN

Film nepokládám za spotřební zboží. Ano , pokud se prodá hodně některého spotřebního zboží , je toto zboží komerčně úspěšné..nicméně film je také o umění. A Bába z ledu nebyla kritikou nijak zbožňována. To , že dostala nejvíce českých lvů nesvědčí o nějaké vyjímečnosti , ale spíše svědčí o tom , že lepší film natočen nebyl..

0 0
možnosti
JD

J78a61n 66D86v77o50r47a97k

16. 3. 2018 0:21

Pro mě bude důležité, kolik diváků film zaujme ve veřejné produkci. Pokud to bude jen minoritní část diváků, pak naši filmoví kritici a akademici, kteří hodnotí filmy se zase ,jak je poslední dobou obvyklé, mýlili a je nasnadě se zeptat ,jestli jsou opravdu ti, kteří mají právo hodnotit filmy, které naše kinematografie produkuje. A ještě více by mě zajímalo, kdo těmto umělcům dává peníze k produkci filmů, které si na sebe nic nevydělají.

4 2
možnosti
VN

U mě jsou podstatné dvě hlediska. Buď ten film komerčně dobrý a měl by si na sebe vydělat sám. Anebo by měl být dobrý po umělecké stránce a měl by tudíž sbírat vavříny na zahraničních festivalech a tím propagovat dobré jméno České republiky v zahraničí. Co nemá ambici být uměleckým filmem , nemělo by být dotováno...

1 0
možnosti
KS

Jsou dva druhy filmů. Ty, které mají bavit a ty, které mají sbírat ceny na festivalech. Dohromady to jde málokdy.

3 0
možnosti
VS

A filmy se dělají kvůli divákům nebo kvůli cenám z festivalů?

1 0
možnosti
Foto

nevidím důvod proč nenatočit film o tom jak to na světě chodí-pokud se mi nějaký film nelíbí tak se nedívám a pustím si jiný-podle nálady a chvilkového rozpoložení

6 1
možnosti
Foto

Dodatečně vám děkuji za tip na Bábu z ledu. Díky vám jsem se na něj koukl a nelitoval jsem. Je výbornej a Bohdan Sláma opět ukázal, že umí.

4 1
možnosti
Foto

P10e89t49r 78K72a89d86l21e68c

15. 3. 2018 11:03

To jste napsal hezky. I smutné filmy jsou důležité a hořkosladkých kusů typu Pelíšků by bylo škoda, kdyby nebyly. Podobná úvaha jako vás už mě napadla několikrát. Naposledy tuhle neděli, kdy jsem měl v plánu pustit si Bábu z ledu a večer mi došlo, že nic smutnýho nechci a vytáhl jsem po letech starou dobrou Policejní akademii :-)

0 0
možnosti
DP

Víte, film jako Masaryk vás přinutí jít se kouknout do knihoven, na internet a něco si o něm najít. Nejdřív nám komunisti jeho existenci pomalu tajili, pak z něj zase udělali poloboha bez jediné chybičky a tenhle film byl prostě jiný. Ale kdo si o něm něco přečetl, věděl, že to byl duševně nemocný člověk, který se s tím celý život pral. Bábu z ledu jste asi nepochopil, ale to nevadí. Ženská část publika se asi umí více vcítit do jejích pocitů. I když mám i kamarády, kterým se film líbil.

4 0
možnosti
JC

Nesouhlasím. Mám rád filmy s poselstvím a vyvolávající emoce. To může být i komedie, ale dobrou komedii už u nás nenatočili léta, protože to je mnohem složitější... Naštěstí jsou tu seriály.

1 0
možnosti
MS

Hezké zamyšlení. Tohle je jeden z důvodů, proč už TV sleduji jen okrajově a radši si stáhnu film, nebo se podívám online. Každý má svůj vkus a v dnešní době internetu i širokou nabídku. Bábu na ledu jsem viděl krátce. Není to špatný film, ale není to můj šálek. Podobně jsem viděl filmy Štěstí, nebo Příběhy obyčejného šílenství a další.

Co se týče oceňování filmů, tak je to stejné jako Slavík. Vítěz je předem určený a neovlivní to počet fanoušků, nebo prodaných vstupenek.

2 0
možnosti
JV

J25o83s22e91f 60V52a86l34a

14. 3. 2018 18:12

jenom tak namatkou - napric ruznymi zememi a ruznymi dobami : na kolik tragedii a na kolik komedii od jednoho autora si vzpomenete do 10 sekund :

1. Shakespeare 2. Mozart 3.Capek. Ackoli vsichni psali komedie i tragedie, tak z v povedomi kulturniho obecenstva zustaly hlavne tragedie. Tragedie maji nejake sdeleni, nosnou myslenku. At je to Don Giovanni, Kral Lear nebo R.U.R. Komedie byla v celych dejinach lidstva pro obveseleni nenarocneho, jednodussiho publika. Urcena hlavne pro predstaveni na navsi.

Ale to neznamena, ze 1. Vam se tragedie musi libit 2. ostatni to chteji take tak jako Vy.

3 0
možnosti
MS

I komedie může divákovi předat sdělení. Viděl jste francouzský film 2011 "Nedotknutelní" ? Doporučuju se podívat. Je to jen o fantazii režiséra jakým způsobem zpracuje scénář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám