Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vladimíre taky jsem zvědavý jak to dopadne a co přijmou. Každopádně nesmíme opomíjet i vliv našich vlastních byrokratů, kteří ve stylu papežštější než papež naprostou zhovadilost dokážou ještě více zdokonalit.

0 0
možnosti
ZJ

.... PROKRISTAPÁNA .... Vladimíre .... vždyť Ty jim  vymýšlíš další ,,důležitou" práci!!! Bojím se, že by se nakonec nějaký chytrolín mohl Tvým nápadem inspirovat ;-)!

1 0
možnosti
Foto

No jo, já jsem byl vždycky hrozný...;-D

0 0
možnosti
Foto

Mám podezření, pane Kroupo, že jste sice začal dobře, ale pak sešel z cesty.

Já nevím, co na nás Brusel ušil, ale zcela určitě ne fotografovat (kromě vojenských objektů a podobně) pro soukromé účely.

Jde o zveřejňování a tady jsem jelen, čeho všeho se to týká. A dokud se to nedozvím, tak se také nebudu moci vyjádřit.

3 0
možnosti
Foto

Fajn, tak já si počkám, až se to dozvíte:-)

0 0
možnosti