Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MDP

25. 1. 2011 14:10
Prave

jsem to dokoncil, a az na ten kecup (hnus) je tam vse, a je to vyborne i tak...

Maslo na zacatek misto sadla je vyborny napad...

R^

Diky.

0 0
možnosti

radom

9. 10. 2010 21:07
Pozdě, ale přece

píšu sto procent ++++ za tenhle recept, včera večer jsem jej takhle  připravil, vše souhlasí, jak píšete a dnes jsou vizitkou vylízané talíře, superR^

0 0
možnosti

pepan z depa

20. 1. 2010 11:15
gulas

Svata prostoto to jsem netusil jakou odezvu vyvola recept na gulas.Kazdy ho vari jak je zvykly a prilohu si da jakou uzna za vhodne,Pane Kroupo zachovejte nam prizen a piste pecepty dal jak Vam to vyhovuje.Je videt kdo ma do p...... diru tak je chytry,jen me prekvapuje ze nejsme narod geniusu.Mejte se zdar nazdar.P.;-)

0 0
možnosti

pepan z depa

20. 1. 2010 7:33
gulas

Pane Kroupa recept skvely,priznam se ze ho vlastne delam uplne stejne,jen davam rajcatovy protlak ale to je vlastne jedno.Jen se priznam ze cibuli smazim klasicky na sadle nebo oleji.Na masle me velmi zaujalo musim zkusit,mam rad hodne ostry gulas tak palive papriky nesetrim a posledni dobou pridam papricky chalapenos a to jsem opravdu nadseny.Diky za recepty nechavam se hodne inspirovat,:-) zdravim a hezky den P.

0 0
možnosti

jana.krcova

18. 1. 2010 23:19
já mám ráda Segedínský guláš

říkala jsem si, kolik lidí je odborníků přes guláš, ale toto8-o Mě nebaví číst takové dlouhé diskuze, ztrácím se v nich. Nechápu, myslím, že mi něco důležitého ušlo;-)

0 0
možnosti

Bucharovic

20. 1. 2010 7:18
Re: já mám ráda Segedínský guláš

Jediné, co Ti možná, Jani ušlo, je to, že zde nejsi v diskusi, ale omylem jsi přišla zrovna o velké přestávce do třídy zvláštní školy...;-) Pa V.

0 0
možnosti

lola-cz

18. 1. 2010 19:47
Tak pozor - tohle je fakt pecka..!!

"Já snad neznám chlapa, co by neměl rád guláš. Znám plno chlapů, co ho umí vařit. Znám jich ale i plno, co ho uvařit neumí. Tak ti, ať kliknou na tenhle článek..." -----  Rv;-D ;-D ;-D 

0 0
možnosti

lola-cz

18. 1. 2010 19:40
Jako

nebude z dlouhozrné rýže zapečené v troubě rizoto, tak nebude z masa dušeném na másle a sklovité cibuli guláš. Pozná to každý, kdo někdy obojí jedl. Rv  Kroupo - to vaše "když vaří chlap" je zavádějící. Chlapi si většinou vyhrají a ctí recepty. Vy jste jen barbar, co se s tím nepáře, narve tam co se doma najde a strčí to do tlakáče. Aby měl rychle hotovo.  Rv  Tady nevaří chlap - tady vaří kuchtík ze 4. cenové

0 0
možnosti

udor

18. 1. 2010 13:36
Je to tak,

autore, pod Vaším článkem se setkali gurmáni, kteří ze zásady nepožijí kečup (maximálně rajský protlak), každou chvíli vyrábějí pravé kynuté knedlíky, vždy dodržují klasické kuchařské technologie a jsou kulinářskými mistry obecně.

Již při slově papiňák sami vypouštějí páru, máslo použijí zásadně jen a jen na chléb a majoránku jedine, jedine do bramboráku. V tom jsou nekompromisní.

Konzumaci česneku považují za silně návykovou a hříšníkovi navrhují ihned najvšší trest[;-):-P;-D

0 0
možnosti

wandering star

18. 1. 2010 6:45
Kečup? Papiňák?

0 0
možnosti

parnassius

17. 1. 2010 20:18
No....původně jsem chtěl směřovat svůj příspěvek

k některým nepatřičným ingrediencím, které by se v klasickém guláši neměly objevovat, ale po letmém přeletnutí diskuze Vám, Vladimíre, popřeji jen a pouze pevné nervy, protože mě nepřestane udivovat, co všechno se dá napsat pod článek o jídle a vaření..........

0 0
možnosti

marka40

18. 1. 2010 6:40
Re: No....původně jsem chtěl směřovat svůj příspěvek

vy jste zde zřejme poprvé, takže asi nevíte, co všechno je schopen napsat Kroupa. Oproti tomu jsou příspěvky pod článkem slabá odvar....

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám