TĚŠÍ MĚ, CHÁRON...

Vladimír Kroupa

Těší mě, Cháron...(8) - Zabiješ...!

,,Bude to dneska..." nechal se Pepé slyšet. Jasně, brnkačka. Prostě pif - paf, sfoukneme dvanáct maníků a je vymalováno...

17.9.2009 v 8:15 | Karma článku: 18.07 | Přečteno: 1987 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Těší mě, Cháron...(7) - Nezabiješ (?)!!

Tak a bylo to na ,,stole". Celé to znělo tak neskutečně, že to musela být pravda. Jak jsem zatím Pepého poznal, nikdy nezačal nic, o čem by nebyl přesvědčený, že se mu povede dotáhnout do konce. To byla jedna z věcí, které mě děsily.

10.9.2009 v 8:15 | Karma článku: 19.86 | Přečteno: 3519 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Těší mě, Cháron...(6) - Pět set tisíc Benjaminů Franklinů...

Náš tábor jsme překřtili na Chateauneuf du Pape. Dobrej fór pro místo, kde chcípnul pes ne...? Pobřeží slonoviny si získalo nezávislost v roce 1960, ale protože Francie nepřestala mít zájem na místním dění a asi jí bylo líto vložených investic, rozhodlo se v Elysejském paláci, že se tam budou střídat regimenty Cizinecké legie.

3.9.2009 v 8:15 | Karma článku: 20.55 | Přečteno: 2061 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Těší mě, Cháron...(5) - Chloé, Džibuti a képi blanc...

Moje prsty pracovaly zcela automaticky a já v tu chvíli vlastně nevěděl, jestli mám z té skutečnosti mít radost jako z pokroku svého léčení, nebo jestli mám být zděšený z toho, že automaticky dělám to, co dělám.

1.9.2009 v 8:15 | Karma článku: 22.15 | Přečteno: 7092 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Těší mě, Cháron...(4) - Průlom

Kapitola z mého detektivního románu o muži, který ztratil sám sebe, své jméno, svou minulost. Minulost však neztratila jeho a nehodlá ho jen tak pustit ze svých spárů. Za vše se v životě platí...

27.8.2009 v 8:15 | Karma článku: 19.82 | Přečteno: 2726 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Těší mě, Cháron...(3) - Opona se zvedá...

,,Měla bych pro vás návrh. Když budete souhlasit, mohlo by to být fajn a třeba by to mohlo k něčemu být. Co byste říkal tomu, kdyby jsme si spolu zítra vyšli ven?“

25.10.2008 v 19:40 | Karma článku: 18.27 | Přečteno: 1818 |

Vladimír Kroupa

Těší mě, Cháron...(2) - Mlha...

Zavřel jsem oči. Bylo toho na mě najednou trochu moc.,,Ještě jedna věc, o které bych s vámi rád mluvil.“Polda mně klid nedopřál a tak jsem oči zase rezignovaně otevřel.

20.10.2008 v 9:25 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 2106 |

Vladimír Kroupa

Těší mě, Cháron...(1) - Procitnutí

První kapitola detektivního románu o muži, který ztratil sám sebe, své jméno, svou minulost. Minulost však neztratila jeho a nehodlá ho jen tak pustit ze svých spárů. Za vše se v životě platí a jen smrt je neúplatná...

15.10.2008 v 9:10 | Karma článku: 23.02 | Přečteno: 2455 |
Počet článků 2182 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3086

Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více