TANEC S BÍLOU SMRTÍ

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Zrození...

Před časem jsem zde, na blogu, uváděl kapitoly své knihy ,,Tanec s bílou smrtí". Zajímá Vás, jak to udělat, abyste se dozvěděli, jak můj příběh dopadne? Tak čtěte...

30.10.2009 v 8:14 | Karma článku: 21.13 | Přečteno: 2338 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - ukončení

Mám pro vás jednu dobrou a jednu špatnou zprávu

25.6.2008 v 16:10 | Karma článku: 13.79 | Přečteno: 2287 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola čtrnáctá

Do dodávky jsem se nedostal, byla zamčená,uvnitř svítil alarm a já nechtěl budit celou ulici. To s garáží jsem měl větší kliku. Byla odemčená, ale prázdná.

24.6.2008 v 22:45 | Karma článku: 19.95 | Přečteno: 1873 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola třináctá

Pomalu ale jistě jsem se vydal od auta stejnou cestou, kterou jsem k němu přišel. Sportovní bunda krásně kryla černé oblečení a na hlavě jsem měl srolovanou kuklu do tvaru čepice.

18.6.2008 v 21:20 | Karma článku: 24.37 | Přečteno: 2284 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola dvanáctá

Druhý den volal Tichý. Zlomeným hlasem mně oznámil, že moje služby už nebude potřebovat.Dost jsem se divil, že si vůbec na mně vzpomněl. Potkat mně to co jeho ,asi bych po nějakém Slámovi ani nevzdechl.

18.6.2008 v 9:03 | Karma článku: 24.34 | Přečteno: 2043 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola jedenáctá

Našel je nějaký houbař . Děda hledal podzimní plody přírody v lese kousek od Příbrami , ale našel jen plody násilí, krutosti a sadismu. V úterý ráno okolo osmé hodiny mě probudil telefon.

16.6.2008 v 22:14 | Karma článku: 23.99 | Přečteno: 3286 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola desátá

Brouzdali jsme městem které podle všeho bylo městem už v době, kdy si předek praotce Čecha rozmýšlel, jestli konečně sleze ze stromu a bude chodit po dvou...

16.6.2008 v 12:11 | Karma článku: 22.86 | Přečteno: 2494 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola devátá

Druhý den dopoledne nás taxi dovezlo do ulice, jejíž jméno nejsem schopen vyslovit, zapamatovat si a proto ani napsat. Sídlila tam kancelář firmy s níž měla Káťa dohodnout ten kšeft století.

15.6.2008 v 15:02 | Karma článku: 21.10 | Přečteno: 2030 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola osmá

Asi začnu pomalu věřit na šťastnou náhodu. Měla podobu pozvánky na sraz bývalých spolužáků ze základní školy. A tak jsem se v ten a ten den dostavil tam a tam a v tu a tu hodinu jsem se sešel s lidma, se kterýma jsem se neviděl hezkou řádku roků.

13.6.2008 v 15:40 | Karma článku: 21.25 | Přečteno: 1788 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola sedmá

Pomalu jsme se proplétali ruchem na Vinohradské ulici. Bylo zvláštní , že ač o mě Robert nic nevěděl,vypadalo to,že se má přede mnou na pozoru. Budu muset být opatrný, zdá se, že instinkty mu fungují na jedničku.

11.6.2008 v 20:24 | Karma článku: 23.29 | Přečteno: 2012 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola šestá

S takovým množstvím drogy se mně nechtělo jen tak běhat po Praze a tak i když jsem měl hlad jako vlk, zamířil jsem domů s tím, že risknu obsah mojí ledničky.

10.6.2008 v 15:34 | Karma článku: 22.64 | Přečteno: 1912 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola pátá

Nebyl to hezký pohled. Pan Tichý jako by se celý zhroutil do sebe.Ve vytřeštěných očích měl nefalšované zděšení, levou rukou se opíral o stůl a pravou se snažil rozepnout si knoflíček u košile pod kravatou.

9.6.2008 v 22:13 | Karma článku: 16.15 | Přečteno: 1770 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola čtvrtá

Sítě na klienty v podobě inzerátů byly rozhozené a pár známých ze světa stínů slíbilo ,že se pozeptají po někom,kdo by mohl potřebovat pomoc s něčím,co z jakéhokoliv důvodu nechce hnát oficiální cestou.

9.6.2008 v 9:39 | Karma článku: 22.16 | Přečteno: 2048 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola třetí

Jak se to tak říká, když dostane čert chuť udělat cosi smradlavého, udělá to vždycky na jednu hromadu. Ta hromada pokračovala ve svém vršení asi v půlce mého pobytu v rehabilitačním středisku na Slapech.

8.6.2008 v 8:20 | Karma článku: 21.62 | Přečteno: 1851 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí - Kapitola druhá

,,Romane spíš ?” Ten hlas jsem poznal okamžitě. ,,Medituju ty koni!” Otevřel jsem oči a koukám ke dveřím. Stál tam Jindra, trup mírně nakloněný dovnitř pokoje, jako by se bál udělat další krok. Za jeho širokými rameny vidím bleděmodrý cíp rukávu a kousek ruky mého strážného anděla – sestřičky Denisky.

7.6.2008 v 20:30 | Karma článku: 24.05 | Přečteno: 1974 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tanec s bílou smrtí

Tento příběh věnuji všem, komu vzala droga někoho, na kom jim záleželo a koho měli rádi. Dále pak všem těm, kteří riskují každý den své zdraví a životy v boji s těmi, kteří se neštítí vtahovat naše děti na cestu, která vede jen jedním směrem – do pekla zvaného drogová závislost. Myslíte si, že Vás se tenhle problém netýká? Omyl vážení! Noc je ještě mladá a teprve se začínají ozývat první takty pekelné melodie. Výzva k tanci může přijít každým okamžikem! Začíná Tanec s bílou smrtí......

6.6.2008 v 17:58 | Karma článku: 26.30 | Přečteno: 3590 | Diskuse
Počet článků 2182 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3086

Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více