Stydlivé jaro v České Kanadě...

Letos jsem strávil s rodinkou Velikonoce v České Kanadě. Tady mám pár fotek z Českého Rudolce, od Ďáblovy prdele (pozor, admini, nejde o vulgarismus, ale o skutečný místopisný název), ze Slavonic, Telče, Třebíče a z Landštejna...
Naše malá levitující v Českém Rudolci...
Strážkyně zámku v Českém Rudolci...
Scenérie vesničky na jihu Čech...
Moje maličkost s naším Beníkem u Ďáblovy prdele. Pokud mi nevěříte, že se to tak jmenuje, zaměstnejte strýčka googla..
Jaro je tam opravdu stydlivé...
... ale i tak tam bylo hezky.
To už jsou myslím Slavonice
Manekýn za dveřmi...
Morový sloup a dva snad Korejci...
Malebné...
Fakt že jo...
Stará a mladá...
Barevné náměstí v Telči...
Moje holky a můj kluk v Třebíči v Židovské čtvrti...
Hrad Lanštejn.
Naše rebelka na Lanštejně...

 

A to je všechno. Krásný den Vám všem!

.

 

Autor: Vladimír Kroupa | pátek 6.4.2018 8:30 | karma článku: 21,44 | přečteno: 592x