Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J61a92n 43A26n78d12r25l28e

23. 3. 2023 20:12

Vladimire, ze ne, ze uz znova ne, vidte?

3 0
možnosti
Foto

Proč jen mám pocit, že jste můj blog nedočetl do konce...?

0 0
možnosti

Jediná možnost jak sen uskutenčnit, je nastoupit jako dobrovolník na Ukrajinu.Přeji hodně štěstí.

2 0
možnosti
Foto

No ano, na pětapadesátiletýho dědka s diabetem, glaukomem a s bolavýma kolenama už tam čekají. Už se mě nemůžou dočkat...

0 0
možnosti

J54o42s59e17f 18N95o40v72á10k

23. 3. 2023 15:05

Pane Koupo, tak mi to nedalo a provedl jsem vyklad Vaseho snu. Vydledek mi jeste potvrdily tarokove karty a kavova sedlina. Navic byl nedavno Jupiter v konjukci s Venusi, takze vyznam je zcela nezpochybnitelny:

- podvedome touzite narvat minonetnou strelu Putinovi do pr.... a odpalit to!

- do tydne potkate krasnou tajemnou blondynku.

Co s timto udelate, uz necham na Vas! Blogovani zdar!

1 0
možnosti
Foto

R^Sny jsou naše nevyřčená přání.VVV

Vašek

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé, Vláďo. Sny mají velký význam 👍

1 0
možnosti
Foto

A to mi právě vrtá doteď v hlavě, jaký význam by pro mě mohl mít právě tenhle sen. Jsem z toho trochu zmatenej, vůbec netuším, proč se mi zdálo zrovna tohle.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám