Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Kroupo, nejsem odbornik na focení, ale posledni 2 se mi libi, podzim vystihuji hezky. Ty s jezerem zase vzbudili mou zvědavost: kde to je, smim li se ptát? Jinak si z kritik nic nedělejte, je to Váš blog a vstup je zdarma, ne? hezky vecer MD

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ty dvě poslední fotky se hodně líbí i mně. Všechny jsou focené v okolí Jevan u Prahy. Ten vypuštěný rybník je Vyžlovka kousek západně od Jevan, byl tam ten den výlov. ;-)

0 0
možnosti

Víte na čem jsme se shodli se známými, kteří díky této době jsou převážně jen doma? Jak s chutí vnímáme přírodu i hlavně pohled každé ráno z okna ať je to na vycházející slunce, nebo smutnou ranní mlhu. Lesní fotky se mě moc libi.R^

2 0
možnosti
Foto

No, Vláďo, je to takové... focené mobilem. Nenadchne, neurazí.:-)

0 0
možnosti

Vladimíre, na rozdíl od jiných, jak čtu, si blogy vybírám. Ty, které mě neosloví minu. Bez potřeby do někoho rejpat.

Takže Vaše fotky se mi líbí. Vidím v nich to, co jste jimi chtěl "říct".

Díky!

1 0
možnosti

Paní Marie, dosavadní komentáře říkají, že pan Kroupa neumí fotit. To snad není rejpání ani urážka. Podle mne...

0 0
možnosti

P95e87t45r 75M40i74n51k79a

10. 11. 2020 12:47

No, nic moc, přitom mlhu lze při fotografování krásně využít. Je úplně jedno, že jste fotil telefonem, neumíte fotit s čímkoliv. Asi se nepovažujete za fotografa, ale i tak, tímto se veřejně prezentovat je spíš pro ostudu. Nikdo po vás nechce umění, ale je pár jednoduchých zásad, které když se dodržují, fotky (i z mobilu) jsou pak o mnoho lepší. Na netu najdete volně dostupných informací dost.

0 0
možnosti
Foto

No vidíte a mě se ty fotky líbí. Odrážejí přesně atmosféru toho podzimního odpoledne a víc od nich ani nechci. Nedělal jsem žádné velké umění. A budu si s dovolením prezentovat co budu já chtít. I kdyby to byla ostuda, je to moje ostuda a vám je po tom houby.:-)

3 0
možnosti

Fotit nikdy umět nebudete, ale rozesmála mě ta úvodní věta: "Ráno byla mlha, tak jsem si nevzal foťák". Dobrý fotograf (což vy nejste) by věděl, že mlha nabízí mnoho možností. A že jste vystavil několik skoro stejných fotek za sebou už jen potvrzuje, co že vy to jste za umělce... :-)

0 0
možnosti
Foto

Táhněte do toho vašeho bezchybného světa.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS