Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co je to tady nebyl jsem se tu podívat až teď nějak pomazáno. Lidi mějte rozum bavte se normálka nejde o život nejde o nic. Blog je zábava tak je snad zbytečný si tady předávat invektivy, myslím teda. Chleba ten se láme přece jen jinde, nedělejte, že to nevíte....

0 0
možnosti
Foto

"Promazané" jsou pouze příspěvky pana Petříka a pana Kuthana. Pan Petřík nechť si jde psát své blogy a pod nimi ať si rudě trollí jak mu libo, a urážky pana Kuthana už překročily rozumnou mez, takže také "zešedivěly". Odcamcať - po camcať...

0 0
možnosti
Foto

Pánové Kuthan a Petřík nejsou v mých diskusích vítáni, Změní se proto v šedá okýnka. Už mám těch jejich urážlivých v případě pana Kuthan a rudých a ublížených v případě pana Petříka, keců akorát tak dost. Táhněte - oba!

0 0
možnosti
Foto

Pane Kroupo,

tak jste nad námi přece jen nakonec slavně zvítězil ;-D

0 0
možnosti
Foto

Lidi mají volební právo. A volí si, koho chtějí. Podle svého rozumu. Jasně, já s jejich volbou nesouhlasím, protože si myslím, že by se měli spoléhat na své síly, namísto na miliardáře, co jim slibuje, že se o ně - o většinou víceméně nemajetné - blahosklonně postará. Člověk s elementárnímu životními zkušenostmi chápe, oč miliardáři jde, žádné blaho voličů to není, že ano... Ale i Babišovi voliči toto vědí - oni v drtivé většině vědí moc dobře, jaký je to výlupek - a právě proto ho volí. No, nevím, jestli bych to nazval hloupostí. U lidí co slyší na vyšší důchody je to styl koruna doma se počítá a u těch ostatních je to prostě radost z toho, že se podnikatelům konečně vezme u úst, tím KH a EET. Což samozřejmě taky není úplná pravda, protože on kdo má slušně ziskový byznys a vede řádně účetnictví a přiznává příjmy, tak mu EET neublíží (daně optimalizuje jinak než krácením tržeb), konkrétně EET je vějička pro hlupáky, protože to peníze do rozpočtu nepřinese, donutí to skončit podnikatele, co už toho i jinak měli moc a neefektivita podnikání by je dohnala tak jako tak. Výsledek je samozřejmě ten, že ubydou hospody a kvelby na malých dědinách a Babišovi voliči si tak mohou zajet taxíkem pro lahváče do Penymarketu. Nakonec, proč ne, udělají si výlet a poznají kus světa, tak snad budou slevy po vlaku a busu i na taxi, já to lidem přeju. Bude líp.

7 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

M55i11l80a37n 57K17e94s79l

11. 2. 2020 18:53

Tak jsem se z blogu dozvěděl,že lidé,co nepobrali moc rozumu závidí všem,kteří mají více než oni.Proč potom nezávidí Babišovi?Babišovi závidějí asi ti,co pobrali toho rozumu moc.

4 1
možnosti

Jsem překvapen Vaší sebejistotou , že patříte mezi ty ,,chytré" , kteří AB nevolí. Včera jsem zkritizoval pod jedním blogem hloupé Babišovo odsouzení autorů tabulky s dph na pivo, kde je nazval bl.ci. A hele dnes se z druhé strany tábora ozývá to samé. Dělení na chytré a hloupé mi nepřipadá fér. Jistě znáte Gaussovu křivku IQ /http://casopis.mensa.cz/veda/inteligence_a_jeji_mereni.html./ Zde je jasné , jaké je rozložení IQ v populaci a nedá se s tím nic dělat tak se člověk narodí.

Dále bych chtěl upozornit na to , že lidé volí AB proto, že nemají jinou alternativu. Nebo chcete zpátky ty , kteří tady zašantročili - rozkradli - tisíce miliard?

8 4
možnosti
Foto

Sám odkazem na Gaussovu křivku uznáváte, že se ve společnosti nacházejí lidé ... ehm... méně chytří. Proč Vás tedy tak překvapuje, že jsem došel ve svém blogu v podstatě ke stejnému závěru...?

0 0
možnosti

Stručně shrnuto, všichni ANO voliči jsou hlupáci, jenom já jsem nejchytřejší. Pane Kroupo, máte tohle zrovna vy zapotřebí?

9 4
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Už i Vy jste sklouznul k zesměšňování a pausalizovani?

2 0
možnosti
Foto

Už i mně došla se lhaním pana Babiše trpělivost. Dlouho, opravdu dlouho jsem se ho v určitém směru zastával, ale každý má své hranice. Já už mu prostě nevěřím, poznám na lidech podle řeči těla a mimiky, kdy mi lžou, tedy většinou to poznám a z pana Babiše to na mě doslova stříká.

8 3
možnosti
Foto

Myslím, že je signifikantní, že se pana Babiše zastávají hlavně samí leváci, pardon, levičáci. Čím to je, když on sám o sobě tvrdí, že je podnikatel a pro živnostníky prý dělá, co jim na očích vidí...:-) Jak to jde dohromady s jeho oblibou právě v levých kruzích...?

2 5
možnosti

No, jestli to nebude tím, že dělá středolevicovu politiku...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS