Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I38v72o 16Ž90á37č65e15k

22. 11. 2019 10:56

Kupuji si filety z lososa s kůží a žádné poškození jsem na ní nikdy neviděl.

0 0
možnosti
PK

Sám jsem neviděl, ale švagr, který jezdí pravidelně na moře lovit ano. Lososa ne. Kapr , candát rsp. štika, seven ano. Ale jak už tady někdo napsal, vepřový řízek z krkovičky je vítěz...

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vladimíre... kapra já rád, ale ne smaženého.Třeba se šalvějí a slaninou pečený chutná skvěle.Řízek bude určitě.Z našich ryb mám nejradši candáta.Jako "starej mořomil" mám rád i ryby mořské, kupodivu losos mi moc nejede.Jediná pochoutka z něj, kterou mám rád je syrový marinovaný "Gravlax".Karmuji...

0 0
možnosti
Foto

Myslíš tatarák z lososa? Ten jsem si jednou dala a už neee. Buď ho neuměli, nebo mi jen prostě nechutnal. Hovězí je hovězí.:-)

A pro Vladimíra : kapra jen na Vánoce, s brsalátem. Já ryby nějak nemusím.

:-)

0 0
možnosti
KL

Ryby mám moc ráda. Tedy až na jednu výjimku - lososa.

Kaprem nikdy nepohrdnu, ale co úplně zbožňuju je úhoř. V Třeboni U Míšků je dělají naprosto luxusně :-)...

1 0
možnosti
Foto

Safra, úhoře jsem ve svém komentu úplně vypustil... no jasně, to je laskomina.

1 0
možnosti
Foto

Občas kočka, občas zajíc, občas divočák, někdy pes, nebo srna. My chudí si vybírat nemůžeme. Co si srazíme, to máme. S kaprem je to kapánek komplikovanější. Snažíme se, ale nedaří se. :-)

2 0
možnosti
DR

Chce to pytlačku.

0 0
možnosti
DR

Tady je to snad jasné. Jednoznačně náš kapr, nikoli žádné mořské potvory.

0 0
možnosti
JL

Dnes s vami souhlasim, pane Kroupo. Jiz pro tu znalost a hlavne kontrolu tohoto prumyslu. A to jsem ten clovek, ktery kapra k stredrovecerni veceri nemel 52 let. Musel jsem to nahradit jinym druhem. Lososa jen divokeho (ne z farmy). Vsak nejlepsi (a take nejdrazsi) je smazeny "cestvy halibat" a nebo "chilsky bass". Bramborovy salat jako priloha, je stejny jako pred temi lety. I rodina jej ma rada.

Budu vsem cechum zavidet a vzpominat na tu krasnou chvili podporenou prave tim smazenym kaprem. Vsem preji dobrou chut!!!!

3 0
možnosti
Foto

R^ Sice trošku až ,,apolitické", lehce Vánoci šmrncnuté téma, ale proč ne. Ač chápu, že ne každý si může ,,dopřát" přímo u výlovu na hrázi výběr a koupi ryby. A to nejen k Vánocům. V naší rodině je běžné si takto zaopatřit rybu, a to nejen kapra, ale třeba i, ač ne až tak české ryby, jako např. i tolstolobika, či amura. Ale, českej kapr je prostě KAPRR^

0 0
možnosti
KL

Fakt je ten, že říční kapr chutná úplně jinak, než koupený někde ze sudu. Miluji ryby, ale třeba pangas mi nesmí na talíř, stejně, jako losos, který je chovany v sádkách. Dnes je ale docela problém sehnat kvalitní ryby nebo mořské plody. Takže u nás kapr - na dva lidi dva kapři, manžel vepřový řízek. Prý to prase má větší kosti a lépe se obírá.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám