Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem si koupil čerstvý Pitralon a porovnával - nebudete tomu možná věřit, ale voní úplně stejně, jako ten, co mi kdysi dala máma. Alespoň nějaké věci se jak vidět, nemění... :-)

1 0
možnosti
Foto

Musím si k němu v drogerii pricichnout.

0 0
možnosti
Foto

Nejdůlezitejsi je, když si lidé voní. Je fajn, že máš svůj "parfem"... Člověče, já si neumím vybavit, jak to voní...Jen pozor na starší kosmetické přípravky... někdy se z vonných stanou časem páchnoucí ;-D u Pitralonu to zřejmě díky alkoholu není....

Jinak karma, to je jasné! R^

1 0
možnosti
Foto

Voní hezky a vůbec to není Jihlavanka...:-)

2 0
možnosti

I já mám ráda vůni Pitralonu.:-)

0 0
možnosti

I59v21a81n74a 67L88a89n85c72e

12. 7. 2019 19:55

Nevedela jsem,ze pitralon jeste existuje. Az prijedu do cech, tak si budu muset v drogerii take pricuchnout, aby se mi vratily vzpominky na mladi....Nebo lepsi, koupim ho manzelovi...Diky za napadR^R^R^

2 0
možnosti

Dona neznam, ale domniam se ze Barbus byl v drogeriich drive nez vam vyrasil prvni vous.

A ten Pitralon je oprvdu zajimavej. Uz za prvni republiky protektoratu ho muzi pouzivali, a ja si ho obcas porad jeste koupim. Ale ten neni od nejakejch tukovejch nebo chemickejch zavodu v CR, ale pochazi z Holandska.

0 0
možnosti

R^ a díky za tip. Ani jsem nevěděl, že se ještě vyrábí.

0 0
možnosti

jak pisu, vyrabi, mozna ho prodava DM i v CR.

0 0
možnosti
Foto

Pitralon vynalezl podnikatel Karl Augusten Lingner. Pitralon obsahuje vitamin F, který dezinfikuje a zároveň osvěžuje oholenou pokožku. Pitralon slouží k : Dezinfekci kůže a léčbě akné. Složení: Obsahuje 75 procent lihu, parfém, glyceriny a vodu. Já jej používám od 17 let. Bylo období, kdy jsem si kupoval zahraniční parfémy po holení a po 20 letech jsem se pokorně vrátil k Pitralonu. Neznám nic lepšího.

5 0
možnosti

Castecne mate pravdu. https://pitralon.com/uber-pitralon/

Ale o nejakem vitaminu F na krabicce neni zadna zminka. Ale tech prisad jsem na krabicce napocital 20.

0 0
možnosti

Pamatuji si, jak mi ještě v dobách předdeodorantových (=za bolševika) dal tatínek Pitralon na zklidnění podrážděného a tím pádem i pálícího podpaží. Málem mi vyhrkly slzy a od té doby jsem obdivovala všechny, kdy si to každé ráno dobrovolně plácali na tvář :-)...

2 0
možnosti
Foto

Ježíši, Tvůj táta byl Herodes!!!! Podpaždí?! Musel přeci vědět, co to udělá... Tam bych si to neplácal, zlatá tvář...;-D

1 0
možnosti

Docela by mne zajímalo kdo si koupí pánskou kosmetiku na základě reklamy černocha jedoucího obráceně na koni co říká: Jsi muž, tak buď jako muž...

11 0
možnosti
Foto

No budete se divit, ale jedna bývalá kolegyně mojí ženy prý svému muži nic jiného nekupuje, protože je z toho svalnatého černocha z reklamy úplně odvařená. Paní je pravda trochu "nekomplikovaná"... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS