Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

!i ne, vážně?!

Vypadá to zrave.

Kliknu rozhodně "SEM" a juknu na další. R^

0 0
možnosti
Foto

Ty jo, slintám! Fajn inspirace, těším se na další. Navrhuji "Řád Idnes vařečky", už za ta léta.;-)R^ Já přihopkala až čtyři roky po tobě.

0 0
možnosti
Foto

To je vidět, páč kdybys tu byla dřív, tak bys přihoBkala. Tomu nemůžeš rozumět, to dají jen pamětníci...;-)R^

1 0
možnosti
MV

Na roztaveny máslo na pánvi trochu soli a pár lístků čerstvé šalvěje. Másla musí bejt dost. Nechat chvíli listy macerovat v soli a másle a pak už jen prohodit uvarenejma špagetama a nechat chvíli odležet. Naservirovat na talíř, zakapnout trochou oleje, lehce zapeprit peprem z mlýnku a sypnout hrstku čerstvě nastrouhaný parmazanu. Může bejt i pecorino. Ale jen lehce. Roli má hrát šalvějovy máslo. Sklenice rýnskýho ryzlinku se hodí náramně. Jednoduchý jídlo a zatím chtěli všichni přidávat. Doporucuju vyzkoušet.

4 0
možnosti
Foto

Jo, to zní hodně dobře, určitě vyzkouším. Díky za inspirejšn. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý recept, rád vyzkouším.

A líbí se mi, jak to máte všechno pěkně stylově naaranžováno. R^

0 0
možnosti
Foto

Karma, děláš mi chutě. Jsi dobrý, můj bratr vaří skvělé špagety, já je vařím po řecku, tj. dohromady s masem - je to fajn. Ale dala bych si ty Tvoje.R^

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to výborně R^R^R^

1 0
možnosti
AN

Vypadá to nadějně :-) palec hore.

0 0
možnosti
MS

Moc složité. Já mám uvařeno za 15 minut: 1 cibule, 1 balení řapíkatého celeru, 2 porce semolinových těstovin (nejlépe forma torti), konzerva tuňák steak 120 g. Podusit do sklovata cibuli, pak do toho vrazit na kostky nakrájený řapíkatý celer a dusit až do měkka, mezitím vařit těstoviny. Na závěr do pánve prdnout konzervu tuňáka promíchat a podávat s těstovinami. Už teď slintám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Možná to vypadá složitě, ale opak je pravdou. Kdo rád krájí, má to v cuku-letu :-)

1 0
možnosti
Foto

A já tu dlabu jogurt ;-D karma R^

0 0
možnosti
Foto

Od Vás potěší dvakrát!:-)R^

0 0
možnosti
MK

Ta pancetta , či co to je, by možná chtěla předtím osmažit. Tedy určitě, tedy pokud není a jen to není vidět na foto.

0 0
možnosti
Foto

Není smažená, mně chutná tak, jak je, "syrová", krásně šťavnatá. Bojím se, že kdybych ji smahnul, že by byla suchá a to mi nechutná.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám