Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Kroupo... a nechtěl jste náhodou říct, že jste si v životě vybíral samé chaotické ženské, namísto hloupého a hulvátského shození půlky populace...?

Jako promiňte, fakt hloupého. Dělat z inženýrek a doktorek krávy nekompetentní srovnat šuplík...? Smrtelně vážným tónem, bohužel...?

Já nejsem genderová ani jiná fanatička, ale tohle je lidsky hodně smutný čtení.

0 0
možnosti
Foto

a přitom paní Jano zdejší admini tak dbají aby se zde nikdo nedopouštěl paušalizací a pár blogerů proto už umlčeli...ale oni měli jiná témata, asi proto jim neprošlo co se zde toleruje jiným...

0 0
možnosti

P32e51t11r 27L65a80n93g69e62r

25. 4. 2019 14:00

R^;-Dještě, že nemáte tu rtěnku

karma za pobavení

jinak já osobně se balím například do lázní až ráno před odjezdem, tj

umeju se - dám na stůl mýdlo, šampon, holení, zubní kartáček atd

oblíknu boxerky - šup na stul s hromádkou boxerek

oblíknu triko - na stůl s tričkem, košilemi

a tak to jde dál

doplním pár drobností - plavky, cvičební úbor atd

pak to nabalím, zkontroluji doklady, papíry od lékaře, peníze, mobil, kreditku a svete div se, zatím mi nikdy nic podstatného nechybělo

žena už si zvykla

0 0
možnosti

J72a37n 62P20a92l20l52a68s

25. 4. 2019 11:53

Vladimíre, hezky jste to sepsal a sepsul, karma.

Mimochodem, co plonkové ponožky? Mrknul jsem do skříně (jsou VŽDY na stejném místě) a mám jich 17. Když jsem si posteskl, že točím pořád několik párů dokola, manželka prohlásila: „Však voni někde sou!“

0 0
možnosti

J59a66n 57Z31í57m98a

25. 4. 2019 9:20

Když už mi zavolala druhá moje bývalá (asi v půj deváté ráno) co to mám na blozích za KOLEGU! tak jsem se mohl potrhat smíchy. Když jsem zpět (po mailu) poslal návrh aby ti zmíněné dámy klikly karmu, do tří minut mi došly dva maily plné výčitek obvinění a nadávek. Pěkný článek a díky R^R^

0 0
možnosti

Karma ! Úsměvné, ale někdy k pláči... Ta moje mi jednou v garáži "uklidila", ještě dlouho jsem hledal věci....;-D

0 0
možnosti

To vaření 100% podepisuji. ;-D

0 0
možnosti

Ač nemám (pokud jsem si vědom) ani kapku německé krve (něco určitě mám, všichni jsme směska), musím se s Vámi v podstatě ztotožnit. :) Tedy, trochu se lišíme v míře uspořádanosti (hlavní je, že věci mají své místo) a na dovolenou si svoje věci balím takřka vždy až těsně před odjezdem, ale v té kuchyni to o vaření platí 100%. :) Ponožky u nás není třeba tečkovat, dámské a pánské se poměrně jasně liší svoji velikostí, přesto jich mám každou chvíli nedostatek. Barvoslepý jsem já, ale často nacházím ve skříni kombinace modrá+černá ... není ten život v pohlavně smíšeném manželství jednoduchý. :)

1 0
možnosti

Asi jsem chlap ;-D s kapkou německé krve. Nebo jsme příbuzní....;-D

2 0
možnosti

Moc se nevytahujte, já jsem úplně stejná:-P Ale já jsem účetní, my máte tuto úchylku taky vrozenou;-)

0 0
možnosti

Já jsem si kdysi sehnal asi dvacet plastových vaniček s víky, ve kterých výrobci vozí zmrzlinu do cukráren. Jsou pěkně naskládané ve skříni a mám v nich uloženy všechny své n e z b y t n é věci. Na čele každé vaničky mám fixem napsáno, co všechno obsahuje, takže když něco hledám, stačí projít ty popisky. Tak jsem schopen během pár vteřin najít třeba jehlu k nafoukání volejbalového míče, která už tam leží pěknou řádku let, což by za jiných okolností byl neřešitelný problém. Jiná věc je, že mi je mou drahou polovičkou vytýkáno, že 3/4 těch věcí je na h...., a že by je nejradši vycházela.;-D

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS