Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J43a45n 94A22n72d90r36l90e

18. 3. 2019 23:17

Vladimire, co druhy, pripadne treti dil? Tesim se na kritiku...

0 0
možnosti
Foto

Ode zdi ke zdi,ty tvé blogy,Vláďo. Zatímco ten se lvem byl povedený,včetně nadpisu,tenhle za mě ne. Nelíbil. Ale to neznamená,že si do Tebe kopnu,jako někdo.

1 0
možnosti
MG

Ježovi, paní Medková, snad jste to nemyslela na mne, to kopnutí. I když je pravda, že se mi zdá, že pan Vlád ́a tento blog napsal s cílem upoutat na sebe pozornost, o čemž svědčí už ten odpudivý a pokleslý titulek. No protože uvnitř textu se na titulek nijak neodkazuje a je z něho zjevné, že k tématu nemá co říci. Je škoda, že na upozornění na nevhodnost toho reaguje dosti pod pás a hloupě. Dejte pozor, aby svoje útoky nerozšířil i na vás. Patrně má něco s hlavou, když to dělá.

0 0
možnosti
MG

Prosím vás, pane Kroupa, kdo jiný by měl hrát ve filmu, když ne herci? Ptám se na to proto, že v titulku svého blogu zmiňujete, na co to zatím vypadá (nechci to slovo použít, protože myslím, že se to do titulku nehodí), tudíž - přesně v logice onoho slovesa - předpokládám, že znáte nějaké divadlo a nebo film, ve kterém jaksi účinkují standardně jiné osoby než herci, aby si to nemuseli herci dělat sami (hraní). / Jinak do vaší analýzy na toto šikovně zvolené, pro jeho popularitu, no a kdo ví třeba vážně společensky žhavé témě téma, vám nebudu mluvit. Moje krédo je, že když je vulgární titulek, článek pod ním nečtu.

0 0
možnosti
MG

P.S. Jistěže je možné, aby ve filmu hráli neherci; čistě teoreticky je to ale z pohledu vašeho sdělení v titulku lhostejné nebo není?

0 0
možnosti
JJ

No, oproti třeba Topinkovi, ale třeba i Dr. Martinovi a Raplovi II (naprosto šílený scénář) atd atp, je to o několik tříd výš. Já jsem se docela bavil. S tou hereckou onanií - když herci hrají i malé role opravdu naplno a snaží se "vytěžit" i malé role, nevidím v tom onanii, ale snahu o co nejlepší řemeslo. To, že se to z mého subjektivního pohledu někomu daří lépe, někomu méně, nehodnotím. U mně dobrý. :-) Jen mám takový nepříjemný pocit z toho, že dramaturgie ČT zřejmě nezná jiné herce a jiná divadla, než z Dejvic. To mi tak trochu zavání protekcionismem, ale to už tak někdy bývá a už jsem se s tím smířil. Protože furt lepší než Bohdalová a poslední dobou třeba i Donutil.

0 0
možnosti
FF

Vladimíre, je mi jasné, že seriály typu Čtvrtá hvězda, Dabing street, Most a nyní i Zkáza, nejsou pro vás prostě tou jedině správnou parketou. Nicméně vaše kritika, že to vypadá na hereckou onanii vás pasuje do role kritika par excellence:-)

Doufám, že až se vám, vašim známým a příbuzným bude čirou náhodou nějaký ten seriál líbit, že si svou kladnou kritiku nenecháte jen pro sebe.

A abych také řekl něco ke Zkáze Dejvického divadla. Viděl jsem, zasmál se, ale onanii jsem fakt nezaznamenal. A na tu půlhodinku, co měli herci k dispozici bych řekl, že docela fajn představení.

0 0
možnosti
Foto

Jste částečně vedle. Čtvrtou hvězdu jsem se celou prosmál a líbila se mně, Dabing už mi přišel horší a Most! se mi líbil vlastně až na ten poslední díl, i když i tam byla od cca 5 dílu znát podle mého názoru trochu jiná linie, než jsem si do té doby myslel.

0 0
možnosti
JT

Zkáza dejvického....bude pro ty, kdo se zajímají o divadlo a taky do divadel chodí. A nejen o divadlo. To, že umí dejvický soubor zaujmout i drsnějším dílem ukázali v seriálu "Čtvrtá hvězda". Hodnocení p.Kroupy je spíš ukázkou jeho kulturní úrovně, než co jiného.

2 0
možnosti
Foto

Mohl abyste, paní Tomková, prosím trochu šířeji rozvést tu Vaši myšlenku o mé kulturní úrovni? Pokud mě máte za kulturního barbara, prosím, to Vám asi nevymluvím, jen mě zaráží myšlenka, kolik lidí jste tou myšlenkou pasovala na stejné údajné "kulturní barbary", jako mě samotného. Víte, posuzovat kulturní úroveň člověka optikou názoru na nějakou kulturní událost, se mi jeví poněkud nešťastná a hodně zjednodušující. Nikdo, ani já, není černobílý a možná bych mohl považovat zase já Vás za poněkud nekulturní na základě nějakého úplně jiného kritéria, nějakého Vašeho názoru na nějakou jinou určitou záležitost, která se zase líbí mně a Vy dost možná byste vůbec netušila, o čem je řeč.

0 0
možnosti
LK

Myslím, že seriál Zkáza je skutečně pro fanoušky hereckého souboru Dejvického divadla, tj toho specifického herectví, které si v souboru vytvořili. Mě ten seriál nezaujal ani v nejmenším, mám rád herecký projev těch herců, ale ne v této podobě. Myslím, že pan Kroupa chtěl vyjádřit onou sebehanou právě to, že soubor vytvořil "hračičku" pro sebe a své fanoušky, nikoliv něco pro širší publikum, které má rádo jiné žánry, humor atp. Není to myšleno zle, i takovéto "hračičky" mají své místo, pro mě bez hodnoty, ale pro jiné jistě ano, proč ne.

3 0
možnosti
JT

píšete, že asi pan Kroupa chtěl vyjádřit.....pokud asi chtěl, tak to měl napsat jako vy.

0 0
možnosti
JV

Po netradičně a podezřele kladné recenzi paní Spáčilové jsem byl na první díl zvědavý. Nejsem vyložený brakový konzument a snesu dost. Tohle jsem ale nějak nemohl skousnout a přišlo mi to jako nakouskované instrukážní video o hereckých etudách. Takže jsem asi v polovině dílu došel k tak otrávenému stavu, že jsem přepnul na jiný kanál. Možná jsem udělal chybu ale když mě pořad za pětadvacet minut ničím nezaujme, nedá se nic dělat...

4 2
možnosti
JB

Most byl pro mě něco jako Přátelé. Taková masovka postavená na hláškách ve stylu amerického sitcomu. Propojení komedie a děje bylo nulové.

Zkáza Dejvického divadla je mnohem komplexnější v tom, jak propojuje humor a děj a má mnohem blíž k britskému stylu humoru jako bylo například film Ztratili jsme Stalina, který českými kiny taky jenom tak prošuměl.

Srovnávat oba seriály dost dobře nejde, protože to jsou zkrátka jiné kategorie

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS