Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vladimíre, já Vás podcenil. Nyní Vám však uděluji Řád odvahy českého televizního diváka. !

0 0
možnosti
JV

Seriál jsem nesledovala, ale zaujalo mě, kolik všelijakých lidí se jím zabývalo a psalo o něm. To je poněkud neobvyklé. Že je do všech českých seriálů, ať jsou z produkce soukromé či veřejnoprávní tv, vpašováno nějaké "ponaučení" nebo "výchovná složka", je běžné, někdy víc, někdy méně zřetelně, to mi opravdu nevadí. Jen se mi jeví tak výrazná adorace jednoho, snad komediálního, seriálu poněkud šílená. A že se k tomu všemu ještě vytvoří "pořad" na ČT24, to je opravdu komický poslední díl seriálu Most.8-o;-D;-D;-D

0 0
možnosti
OK

O50t63a 43K79i14n93c

27. 2. 2019 0:39

Současné seriály jak v ČT, tak i v ostatních stanicích fakt nemusím, ale určitě se najdou blogeři, kteří si zvýší svoji karmu, když svůj blog nazvou například: Most byl fajny. Lepší jak Žena za pultem, ale horši jak Třicet připadů ...

1 0
možnosti
Foto

U toho pahýlu se nedivte. On kdyby se stréc rozpovédal, tak bychom se ještě dozvěděli o dalších báječných dílech, třeba ...;-D

0 0
možnosti
PB

P93e39t87r 82B30u88r86i90a42n

26. 2. 2019 21:01

... že hlavním účelem děje seriálu vzniklého pod taktovkou České televize, byla jen jakási masírovka diváků na téma, jací jsme my, bílí Češi, hnusní a zaprdění rasisté.

Zdroj: https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=702395

Chce se mi říct: mi vám to říkali. Ale je to marné, je to marné a stále kvoká. Byla to agitka jak vyšitá. Romové v seriálu sice "objektivně" kradli, ale to není žádné ukázání syrové pravdy, to se běžně děje. A bílí byli za primitivy, rasisty a zakomplexované nesnášenlivce, ale to se běžně neděje. Vy jste nenalítl ČT, ale svému neprozření.

Díky za pravdu, karma.

5 0
možnosti
Foto

P38e59t84r 33O51m52e16l35k43a

26. 2. 2019 19:36

Jan Prušinovský řekl, že někteří lidé o tom seriálu moc přemýšlejí a zapomínají, že je to jenom zábava.;-) Ale co tady čtu v diskuzi přesahuje všechny mezky.. Pan Petřík vede R^.

4 0
možnosti
Foto

Měla jsem dojem, že už tvůrci prostě nevěděli, jak z toho ven. Řešit celý díl jeden funus.... :-P

0 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že to moc dobře věděli.

0 0
možnosti

Cikáni jsou hodně emotivní a podobny obcasny akt velkorysosti mi k tomu celkem sedí. A chlapci ze Severky zase nikdy nebyli líčení jako nositele tradic evropského humanismu a zásadní reprezentanti bílé rasy, takže i k nim mě to celkem sedělo. Hlavní je, že byla legrace a to dobré v lidech prevazilo.

4 0
možnosti
MN

To víte, že jste nalítnul. Copak se vám zdá normální takové halo v mediích okolo jednoho seriálu?;-D

2 0
možnosti
Foto

Mea culpa, mea maxima culpa...

0 0
možnosti
JB

J23a48n 38B42u40r13d74a

26. 2. 2019 14:23

U dílu o smrti člověka a o jeho památce si budeme značit na hospodský účet čárky podle toho, kolik postav kterého etnika se chová v televizním seriálu špatně...

Omlouvám se, že to tak říkám, ale jděte se bodnout.

0 0
možnosti
Foto

Pane Burdo, kdyby šlo o skutečnou smrt člověka v reálném životě, tak bych chápal Vaše rozhořčení, ale takhle Vás v tomto ohledu moc nechápu. Víte, já mám docela dost vyvinutý jeden smysl, kterému se asi obecně říká - smysl pro spravedlnost. Vyhovuje mně, když jsou věci v rovnováze a jsem neskutečně citlivý a okamžitě vnímavý v případě, kdy se misky vah, byť jen trochu, převáží na jednu stranu. V ten moment zpozorním a pokládám si otázku - proč? A hledám odpověď. V tomto případě jsem odpověď našel a to takovou, o jaké píšu ve svém dnešním článku. Chápu, že ne každý dojde k podobnému závěru, a také chápu, že asi většina lidí takový "radar" na misky vah, nemá. Já to tak mám, i kdybych se chodil bodat každých pět minut.

3 0
možnosti
Foto

Pane Kroupo,

Vám nedošlo, že vzhledem k neuvěřitelné reklamě v televizi šlo o politické zadání?

Aby z toho nakonec vyšli v co nejlepším světle nepřizpůsobiví Romové, kteří činí neprodejnými nemovitosti v okolí, kde se nastěhují?

Proto byl závěr takový, jaký byl a ne opačný. Pokud by totiž závěr seriálu byl opačný, tak budou tvůrci pořadu obviněni z rasové nesnášenlivosti.

Jsem zvědavý, zda ČT natočí podobný seriál na téma přijetí syrských sirotků, kde dá prostor jak zastáncům, tak odpůrcům, aby z toho v závěru pořadu odpůrci přijetí syrských sirotků vyšli jako lidské hyeny.

6 5
možnosti
Foto

Mně bylo postupem času dost divné, že například taková, až dosud "korektní" média,. jako se staví právě ČT, nebo zdejší iDNES.cz, se najednou mohly přetrhnout v tom, kdo nabídne tvůrcům údajně "nekorektního" seriálu větší prostor. Uznávám, že to mě mělo varovat. Fórky dobrý, hlášky dobrý, jen jsem si nevšiml, že jde jen o obal...

5 1
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám