Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje babi s dědou měli bojler Fredy. Táta s mámou taky no a můj kombinovaný plynový kotel Vailant to jméno zdědil taky. Nejlepší bylo, když moje dcera v první třídě hrdě hlásila, že ona s nádobím pomáhat nemusí, neboť tatínek koupil mamince Annu proletářku. Musela jsem jít na kobereček až k ředitelce - to víte, devadesátá léta. :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D

Já takhle pojmenovávám naše auta:-) Už jsme měli Pážu,Stříbrný šíp,Holku a teď naposledy Fífu (ford focus;-D).

1 0
možnosti
Foto

Moje první auto byl Wartburg a jmenoval se Prďoch, Favorit pak byl Fanda a teď máme už dvě za sebou Fábinky.:-)

0 0
možnosti

V jedné rodině mých příbuzných mě coby svého strýčka nazývají "Fido". Jsem jim za to vděčný, tak laskavé označení postavičky z pohádek našeho mládí si snad ani nezasloužím...

0 0
možnosti
Foto

Stejně říkaly moje sestřenice mému tátovi, když byly malé :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Bohyně Cáklí jistě políbila kde koho. Většinou neškodila. Oné tašce na kolečkách, používané i jako taška nákupní, bylo jinak přezdíváno taška RVHP, což znamenalo zkratku rčení ,,ráno vyjedu, ho... přivezu". Mnozí, co pamatují, jistě vědí i proč;-)

6 0
možnosti

ano ano, tak se te tasce rikalo i u nas!

2 0
možnosti

O94t55a 63K68i32n20c

5. 2. 2019 16:22

Víte, že když napíšete něco takhle cákle normálního, musím vát to okarmovat. R^:-)

3 0
možnosti

Hezké počtení, dávat věcem jména je velmi sympatická cáklost.

Jen poznámka k té pile - zlodějka je primárně druh pily (podobná jako ocaska, ale "špičatější"). Což ovšem neznamená, že by nemohla dostat i takové jméno. Podobně, jako můžu třeba svoje oblíbené kleště pojmenovat Kombinačky. Kdysi náš soused měl psa a ten měl jméno Pes. :-)

3 0
možnosti

J92a88n 46J41í87l37e24k

5. 2. 2019 15:31

Když píšete o sobě a nikoliv o politice, dá se to číst desátníku:-)

3 0
možnosti
Foto

Naše učitelka na základce měla rákosku a říkala jí Komenský... :-)

11 0
možnosti
Foto

Ještě že ne Makarenko... ;-D

5 0
možnosti

Tohle "obyčejný" psaní Vám moc sluší.

3 0
možnosti
Foto

No vidíte a to byste neřekl, že jsem o takových věcech dříve psal hojně, ale v diskusích jsem to schytával, až hanba... :-)

1 0
možnosti

I96v69a46n 31M25i44n59á77ř

5. 2. 2019 14:49

Já autorovi velmi dobře rozumím. Potíž je pouze v tom, že dnes jsou již výrobky usnadňující člověku život - v oblasti spotřebního zboží .. a to doslova. Jejich kvalitativní krátkodobost zpravidla vylučuje, vytvořit si k nim dlouhodobější vztah, natož je - důvěrně a přátelsky pojmenovat. :-)

Jinak díky za hezký článek. Prosté příběhy ze skutečného života jsou vždy hezké !

3 0
možnosti
Foto

Díky, ale i dnes se najdou výrobky, které by měly vydržet, viz náš kafemlýnek Kamil, který má dle výrobce záruku 10 let. Proto jsem si ho taky objednával... ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS