Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I17v22o 88Ž51á68č55e45k

30. 1. 2019 1:05

Tak jste nám popsal, koho nemáme volit. A koho tedy volíte Vy, když nejste ten hlupák?

8 0
možnosti

Paradoxně mesiáše Bábu.

0 1
možnosti

I27v71o 91Ž29á95č82e46k

30. 1. 2019 23:20

Realisté jsou pro mě jednou z alternativ pro příští volby. Na rozhodnutí mám ještě dost času. Ale že tam nepůjdu hluboce přesvědčen, že moje volba je ta jediná správná, to vím už teď.

1 0
možnosti

To nezní špatně, ale. O jejich koaličním potenciálu pochybuju od té doby, kdy se nebyli schopni ani ochotni domluvit na společné strategii ani s podobnou (pravda, pomalu se rozpadající) straničkou s prakticky totožným programem (myslím Svobodné) a nevšiml jsem si ani náznaku spolupráce s jinými podobnými partami, a že jich kolem je (nevšiml možná proto, že tuto spolupráci nedokázali dostat mezi lidi, možná jim křivdím). Mám pocit, že osobní ambice jednotlivců převažují nad lákadlem sjednocení roztříštěné pravicové scény a proto si "spasitelé" můžou mnout ruce, "spasitelíčci" je nemůžou nikdy ohrozit. Jo, jsem trochu zahořklý, ještě před pár lety jsem si myslel, že "nebe modrý ještě smysl má". Nemá.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS