Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IN

Problém u diabetiků je hlavně neznalost nejen jejich, ale často i jejich lékařů. Předpokládám, že jste DM2 a že u lékaře jste dostal A4, kde je napsáno, kolik máte mít sacharidů na den a příklad, že si máte ráno dát plátek chleba s ramou a šunkou a k tomu 50g zeleniny. Tento předpotopní list totiž stále mnoho lékařů opravdu nejen rozdává, ale dokonce si myslí, že to je pro diabetika zdravé. Ale ono už je to dávno překonané. Ty výpečky se zelím a knedlíkem si klidně dejte, ale zelí oslaďte xylitolem a knedlíky si udělejte třeba z mandlové mouky, trvají i s přípravou a vařením v mikrovlnce deset minut. Díky tuku se pomalu vstřebávají sacharidy a tak GI bude také v pohodě a glykémie budete mít určitě dobré ;-)

2 0
možnosti
JJ

J15a30n 43J24í19l33e47k

19. 10. 2018 18:53

Desátníku, něco pro poučení

http://www.cukrpodkontrolou.cz/nizkosacharidova-strava

Funguje to, pak ještě tohle. Inu, kdo hledá, zajímá se najde a nefňuká :-)

https://www.youtube.com/watch?v=FibeeGsF0mo

3 0
možnosti
Foto

Nevšiml jsem si, že bych "fňukal" po vhodných receptech pro diabetiky, zase jste mimo, četaři...

0 0
možnosti
Foto

On ani samotný LDL není škodlivý pokud se nepotká s kyslíkovým radikálem. Proto je lepší než statiny, zásobovat tělo dostatkem antioxidantů, jejichž rolí je právě likvidace těchto kyslíkových potvor. Tak doporučuji místo statinů do stravy zařadit vitamíny a potraviny s antioxidanty.

0 0
možnosti
LB

Tak na Vás taky trhlo? Na mě před rokem a když jsem si vedle sebe položila informační letáčky, co nesmím na cukr a co na cholesterol, dospěla jsem k názoru, že je mi souzeno umřít hlady :-)

Ale naučila jsem se s tím žít, navíc moudrá lékařka tvrdí, že ani s dietami se to nemá přehánět, že i tady funguje ono známé: přiměřeně, přiměřeně.

Také mě překvapilo, jak skladba jídelníčku dokáže ovlivnit ony sledované hodnoty, ale i to, jak si člověk časem zvykne a najednou zjistí, že nemusí tolik solit a že bez cukru se také dá žít. Zvykla jsem si snídat ovesnou kaši s ovocem; problém mám jen s tím, že se občas ve fofru zapomenu nasvačit a určitě bych se měla víc hýbat.

Příští týden jdu na krev, tak jsem zvědavá, zatím se dařilo to zvládat.

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že by bylo opravdu rozumnější (a zdravější) nejíst vůbec nic - v klidu a pohodě zemřít hlady. Krásný den. ;-)Rv

5 0
možnosti

Ale jaký byste měla krásný cholesterol!:-D

Člověk má používat hlavu, a nenechat se zblbnout všemožnými výživovými odborníky. Každý jsme jiný, ale laboratorní hodnoty máme mít jedny...ve stejné výši? To je pěkná blbost.

A léky na cholesterol už vůbec ne. On totiž ten tuk nejde z těla, ale někde se usazuje.

A pak jak se říká, tělo má odejít z tohoto světa aspoň trochu zhuntované:-)))

1 0
možnosti
Foto

Nebyli na tom líp naši předci?O nějakém cholesterolu či diabetes neměli zdání, baštili na co měli peníze a chuť a když přišel jejich čas, pozval se kněz k poslednímu pomazání, pak se dostavily plačky, spustil se v rakvi do země a bylo. Ono to zase není tak úplně hrozné jak s tím cholesterolem, tak i cukrem, když nejde o nějaké kritické hodnoty. Slyšel jsem jednu lékařku tvrdit, že statiny, které jsou základem léků na LDL jsou strašné jedy a je lepší je nebrat. Taky řekla, že limit byl 6 a aby měly farmaceutické firmy větší zisky, zlobovaly patřičná místa a limit se snížil na 5. Rovněž je důležité vědět jaký poměr z toho tvoři HDL. Když je vyšší tak se umí postarat i o vyšší LDL

2 0
možnosti
Foto

Já mám přes 6. jestli se nepletu, tak 6,5.

0 0
možnosti
Foto

Autore, ono to není snadné. Nejsem "cukrovkář", nicméně jsem po infarktu s bypassem a tudíž bych měl dodržovat dietu bez cholesterolu. Pokud jsem doma, pak mohu skladbu jídelníčku ovlivnit. Ale kdekoli jinde?

Bezprostředně po operaci vás odvezou do lázní, kde vám předkládají zaručeně neškodnou stravu (pod lékařským dohledem), hodnou následování. Ale ona strava vám silně připomíná "amarouny" a nejpozději po týdnu usoudíte, že něco podobného by vám silně zkrátilo život a jdete se konečně pořádně pořádně nadlábnout do nejbližší restaurace.

Vy víte, že jste se dopusti "dietní chybičky". A pak je jen na vás, zda se budete stravovat "naprosto zdravě", jíst jen "to vhodné" a bát se o život, nebo si budete chtít zachovat psychické zdraví a mít požitek z jídla jako normální člověk.

2 0
možnosti
LT

L15u54d31ě90k 93T73o66n45d66r

19. 10. 2018 15:32

jo, jo.. je to děs R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám