Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co ty Vase holky? Kdyz si oblekly vsechny ty dily plavek, jak se jjim libilo ve vode?

0 0
možnosti
Foto

H46a48n56a 12V72l40k49o21v93á

3. 10. 2018 18:06

Na Nových mlýnech je to spíš na windsurfing. A čím pozdější léto, tím více trav a sinic. Ostatně jako všude jinde na jižní Moravě - a v srpnu už i na Vysočině.

Nám asi před 10 lety provrtali a provzdušnili Brněnskou přehradu a stejně v letošním parném létě vykvetla.

Pokud si chcete ušetřit vyrážku, ten Aqualand by byl lepší...(ale tam Vás s psíkem nepustí).

A jinak tip - na Brněnské přehradě jsou psí pláže, kde si se psem můžete v pohodě zaplavat při docela příjemném vstupu do vody. Pokud teda zrovna nekvete....

0 0
možnosti
Foto

Chybama se člověk učí:-)

0 0
možnosti
Foto

Vláďo, k článku nemám připomínky, jen by mě zajímalo, cos tomu Jílkovi provedl, že tady v diskuzi tak vyskakuje.

1 0
možnosti

J39a75n 23J11í82l94e42k

3. 10. 2018 19:15

Pan Kroupa je skvely clovek. Umi prodat vse, co se vzdalene podoba uspechu. Nevim asi by mne nenapadlo v diskusi vydavat za prednost, ze jsem hral v komparsu a mam skvele zamestnani jako skladnik, ci dame vysvetlovat ze na vojne byl desatnik a ma strojnicky prukaz na buldozer. Coz zopakoval i mne. Ma muj obdiv. Tohle bych si fakt netroufl prodavat. A kdysi se mne pokousel presvedcit, ze bohatosti sveho zivota se mu nevyrovnam. :-):-) Kdyby mu bylo dvacet, asi bych to vzal jako mladicke reci. Kazdy jsme byli a jsme nejaci.

1 1
možnosti
Foto

Blogerka Michelle Losekoot (ona se nepřechyluje) jednou v televizi u Moravce (ve Fokusu) řekla, že blog má být poučný nebo zábavný (případně obojí). Váš zábavný je, takže R^. Jako bonus pro mě: vzpomínka na stejný pobyt tamtéž, ale v devadesátém druhém. "Žiletky" tam tehdy nebyly. Nicméně od další sezony jsem už začal jezdit/létat raději k moři. Četař v. z. LS.

0 0
možnosti

>>Mazal jsem z vody ven, po celou dobu ústupu jsem kroutil hlavou a v duchu nadával že taky každýmu skočím na špek. ... A Jožínek šel za mnou ven z vody. Když jsem už stál na břehu a on se taky vydrápal ven, najednou jsem si uvědomil, že se dívám na duševně retardovaného člověka, který byl podle všeho asi tak na úrovni osmiletýho dítěte.<<

Hmmm, "skočit na špek" retardovi... to ale mnohé vysvětluje...

2 0
možnosti

>>protože jsem byl vybrán pro absolvování Poddůstojnické školy<< (předpokládám, že před rokem 1989).

Jo aháááááá... tak to jo, ta skládanka do sebe začíná opravdu moc krásně zapadat... zde opravdu nemá cenu čemukoli se divit... ;-D

0 0
možnosti

J18a58n 48J78í82l47e39k

3. 10. 2018 14:03

To je fakt humorná historka. Sem se až za břicho popadal. Desátník leze do vody a skoro přijde o varlata. To by jeden nedal. :-)

3 3
možnosti
Foto

Fascinuje mě, jak i pod článkem, který není po dlouhé době o politice, dokážou leckteří okopávači kotníků najít jednu jedinou věc, od které se odpíchnou, aby tady pak poskakovali jako opičky na gumě, s cílem dokázat všem okolo, jak jsou oni geniální a Kroupa genitální. Inu, lidská poťouchlost a malost je nezměřitelná :-)

4 0
možnosti

Lom v Mikulově , vápencová voda, alespoň člověk ví do čeho leze.

:-P

0 0
možnosti
Foto

No jo, když já to tam ale neznám... Oni Moravané zase taky nevědí, kudy se nejkratší cestou bez davů dostat z jednoho památného místa v Praze k druhému

0 0
možnosti

Tož aspoň fčil vidíte, že pro Moraváků je voda jedovatá. Proto máme rači dobré vínko.

(Tak alespoň teď vidíte, že pro Moravany je voda jed. Proto máme raději dobré víno.):-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS