Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď jste se odepsal. Takovou blbost můžete chtít vy a TOP 09 a ještě pár dalších hlupáků.

1 1
možnosti
Foto

Mně je úplně fuk, před kým jsem se odepsal, vždycky jsem psal v rámci možností určenými redakcí idnes to, co jsem psát chtěl, o tom co jsem jak cítil a určitě v tom nehodlám přestat pokud se můj názor na něco náhodou jednou shoduje s názorem třeba TOP09, kterou jinak ani trochu nemusím.

0 0
možnosti

J82a14n 96S28a14r47k86a

16. 6. 2018 12:10

Klobouček Vladimíre ;-)

0 0
možnosti

Bývalý prezident Svoboda měl prd a žádnou soudnost. Ačkoliv prodělal již tři záchvaty mrtvice, úřadu se vzdát nechtěl. Na to musel být přijat zvláštní zàkon (květen 1975) aby byl zbaven funkce ze zdravotních důvodů.

2 0
možnosti

Zbláznil jste se? To jste věru tentokráte vůbec nepochopil! Naopak!

Není nic důležitějšího než úcta k národním a státním symbolům a k historii i současnosti našich zemí a státu! A to tím právě spálením trenek veřejnosti a novinářům prezident jasně řekl. Sice už byly vypnuté mikrofony, ale řekl to tam jasně!

4 3
možnosti
Foto

Sice byly vypnuté mikrofony, ale vy jste to slyšela. Zbláznila jste se...?

3 0
možnosti

R96a63d98e80k 10J43a16r68o35š

15. 6. 2018 14:26

Naprostý výstřel do tmy. Babišovci, komanči, okamurovci a socani Emana podrží...

1 0
možnosti

Někdy je lepší to pověstné "mlčeti zlato", pane autore.

4 0
možnosti

Zasadit se můžou, ale občan Zeman si z toio bude houby dělat. Dokonce i když kdysi metanol kosil v Česku pijáky jako černá smrt, občan Zeman se tím nenechal zastrašit a odvážně chlastal dál;-D

2 1
možnosti
Foto

Prostě má oodvahu nebo nekupoval točenou vodku ve stánku.

2 0
možnosti

RvNikde jsem od Vás nečetl, že byste chlapce ze Stohoven posílal na vyšetření do Bohnic a že toho mají na triku víc než dost, což by bylo na úrovni Vašeho návrhu zbavit Zemana úřadu. Omluva v hodnocení míry ostudy s tím, že ta prezidentská je větší není na místě - o trenýrkách na Hradě se psalo venku hojně!

5 0
možnosti

Dnes naprostý souhlas! R^

4 3
možnosti

Miloše neřeším, nepohoršuje mne. Občas se vyjadřuji, stejně. Občan prezidenta nepotřebuje - prezident naopak jeho ano. Nežiji v Zemanově Milešovce, jsem občan České republiky. Pokud se chce dále znemožňovat, budiž, nic nenamítám. Proč znemožňuji tuto zemi, to pravda nechápu ... :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS