Diskuse

Moje letošní putování Vysokými Tatrami...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné Vláďo! Na Téryho chatě jsem byl několikrát, ale nikdy to nebyl cíl cesty. Vždy to byl jen ostrý start na přechod přes Příčné sedlo. To je teprve zážitek. Zvláště, když tam sebou vezmeš těhotnou manželku a ta si kousek před tím sedlem zvrtne kotník. To máš potom hodně dlouho o čem vyprávět...;-)

0 0
možnosti
Foto

Mně stačilo nést poslední úsek mezi těmi balvany v náručí to naše štěně...;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky Vám všem za pochvaly.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Moc pěkný fotoblog, obohacen i z vlastních řad;-)...na té fotce bych Vás nepoznala.

0 0
možnosti
Foto

Díky, a to víte, nikdo nemládneme...:-)

2 0
možnosti
Foto

..a zvláště pak liška:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, krásná příroda.

0 0
možnosti

Velmi hezké fotky, karma.R^

1 0
možnosti

Zdarec, tak jsem se zasnil a vzpomenul na doby, kdy jsem Tatry také prolézal.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, jo, je tam krásně:-)

0 0
možnosti