Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vladimíre, děkuji za reportážR^ Ať pejsek roste zdravě a k Vaší radosti.

0 0
možnosti

Zdarec, zas to máš nějaké neostré nebo mázlé nebo??? Škoda, když ty snímky jsou tak pěkné.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, je zajímavé, že v počítači mám ty samé fotky mnohem ostřejší, než se jeví tady. Mám trochu podezření, že zdejší redakční systém fotky nepustí v takové kvalitě, v jaké jsou do něj vložené.

0 0
možnosti

Prima, Vladimíre. R^

Akorát to selfie s mlokem není selfie, to by se Darina musela fotit sama. :-)

Ale hezký to máte.

1 0
možnosti

Beník je moc krásnej kluk a jak by ne, já mám dojem, že jeho táta už je dokonce interšampión. Jako pudlík bude mít později určitě nějaký střih, ale mě se to nejvíc líbí takhle, vyholený čumík a jinak udržovaný chundeláček bez bambulí a boulí. Tak hodně štěstí !:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Stříhání proběhne příští týden, už si na něj brousím nůžky a zuby...:-) Jo, Beníkův tatík Acoušek je šampion:-)

0 0
možnosti

J29a39r46a 91R13a59n98k

4. 3. 2017 20:49

Krasne fotkyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

No paráda, gratuluji vám k sobě vzájemně R^

2 0
možnosti
Foto

:-)já to říkám furt- nejlepší náplast na ztrátu psa, je nový pes.

2 0
možnosti
Foto

Jo, nešlo to bez pacek. Prostě jsme nebyli doma kompletní...

0 0
možnosti

Krasny pes i fotky.

.

Jeli ten pes stene, pak mu desetikilometrovymi vyslapy znicite klouby.

1 0
možnosti
Foto

Jsou mu tři měsíce, ale nebojte se, šli jsme to hodně pomalu, vlastně celý den;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné. A jinak sláva. Nejen č.5 ještě žijeR^

1 0
možnosti
Foto

Žijem, pijem (s měkkým...) ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS