Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D;-D Dobrý po ránu. Hned je veseleji.

0 0
možnosti
Foto

Já jen technickou. Cituji z textu: Vždyť mi jsme přeci odjakživa Donaldovi kámoši.

0 0
možnosti
Foto

A jo, máte pravdu, díkyR^

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

J47a56n 35R26á91ž

10. 11. 2016 13:40

ČT, když si odmyslíme, že ji platíme daní z vlastnictví televizoru, je humoristické médium. Jsem zvědav jak budou chytré hlavy z řad pražských elitářských klubů, coby tradiční hosté publicistických pořadů na ČT všechny přesvědčovat, jak byli američtí voliči zmanipulováni za Putinovy peníze.

Jak jsem se už dlouho na ČT nedíval, tak teď si ji vychutnávám.

P.S. Schwarzenberg svým obrázkem na Twitteru, zesměšňujícím Trumpa, jen dokázal, jaký je blb!

7 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že co se ČT týká, tak dojde přesně k tomu, z čeho si dnes dělám legraci - bez mrknutí oka přehodí výhybku, a nedovolí si dál jít proti Trumpovi. Možná pomalu, ale nakonec to tak bude

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám