Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V zásadě s Vámi souhlasím, Vladimíre, ale co se týče té nadbytečné čárky v nadpisu, jde o bezprecedentní, avšak bohužel u Vás typický postoj k interpunkci.

0 0
možnosti

J43a16n 70R18á15ž

3. 9. 2016 10:46

Narazila kosa na kámen a na to nejsou Němci zvyklí. Merkelová a spol. si uvědomili, že Erdogan nepotřebuje Němcům zobat z ruky, protože má v rukou všechny trumfy. A podle toho se chová.

Jednání o vstupu do EU i o bezvízovém styku pro Turky už jsou jen politické hrátky. Jsem přesvědčen, že to pro Turky už není prioritou a jen chtějí vytlouct z migrantů co největší kapitál jak finanční, tak politický. A zároveň oslabuje Merkelovou a tím i EU.

0 0
možnosti
Foto

J26a14n 91A67n25d10r67l29e

2. 9. 2016 22:42

nu coz, priste dvakrát nakupujte a jednou prodávejte ;-)

0 0
možnosti

Kachna, nekachna, karma je vysoká. Lid si to žádá, lid to chce! :-/

0 0
možnosti

Moc jste s tym blogem byl rychlej.Je to tiskova kachna !!

0 0
možnosti
Foto

Ano, také jsme to zjistil. Ale tu kachnu jsem neulovil první já, ale ti, od kterých jsem čerpal...

0 0
možnosti

Jakže to řekl ten Němec? Budu parafrázovat:

"Když popřeli genocidu Arménu, mlčel jsem. Nejsem Armén."

...

"Když udělali kalifát z Německa, už nebyl nikdo, kdo by se mě zastal."

2 0
možnosti

Také jsem si pomyslel, že se Němci zbláznili, když jsem tu zprávu zaznamenal.

1 0
možnosti

Máte pravdu pane Kroupo, žiji v Německu už od 1969 a je to tu na ......

Jedinná naděje je AfD, doufám, že v nedělních volbách přivodí některým politikům infarkt.

7 0
možnosti

Sorry, ale dlouho to trvalo, než se spodní příspěvek objevil,

1 0
možnosti

Máte pravdu, pane Kroupo, žiji v Německu už od 1969, a je tu tu už k zblití. Jedinná naděje je AfD. Doufám, že v neděli způsobí její úspěch smrtelný infarkt mnoha politikům. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám