Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P86e83t77r 30U29h11e97r

15. 7. 2016 14:48

Vladimíre, já si myslím, že současným hollywoodským filmům chybí ten správný kompars. Kdybyste tam účinkoval vy, kvalita a návštěvnost by šla skokem nahoru ;-D

0 0
možnosti

J59a28r80a 46R60a16n49k

14. 7. 2016 1:53

Problem je v neznalosti reci, pokud budete sledovat v originale, tak i "The hateful 8" je zabavny, dale pak asi nevite, ze na tomto kontinente jsou i jine filmove festivaly, nez je Hollywood, jednak nezavisle, pak treba Sundance a kanadske, o tech se asi tezko dozvite, pokud cinematografie neni Vas konicek. Par dobrych filmu jsem videla a protoze vsichni v CR milovali jednu dobu M.A.S.H - urcite by se Vam libil film "Whisky, Tango, Foxtrot" dale pak stali za videni: Everest, The big short, Carol, The Infiltrator a jeste bych jich par nasla.

0 0
možnosti
Foto

Me se to libi. Takhle a tohle pis casteji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Naposledy jsem byl na filmu ve velkem kine pred zhruba 20 lety, na Batman forever. :-) Vedel jsem, na co jsem sel, a tak jsem ani filmem nebyl nijak zklaman. Velmi pekny sal s vynikajici akustikou. Strasna vsak byla intenzita zvuku, mam dobry sluch a nebylo to pro mne skoro k vydrzeni.

Od te doby jsem chodil pouze na stare francouzske, ceske atd. filmy do filmoveho klubu v Haagu. Tam maji nekolik mensim salu, kde se soucasne promitaji ruzne kvalitni nebo aspon zajimave filmy. Navstevnost tohoto klubu neni velka, ale uzivi se, mozna maji dotace. Velke publikum takove filmy jiz netahnou.

1 0
možnosti
Foto

Pěkně a trefně napsané! Zašel bych do kina, ale není na co... Snad se i těmito, sorry, ptákovinami trh už brzy nasytí a třeba přestanout kuchtit pro tu svoji osvědčenou klientelu, která je ochotna každý týden dát $10 za osobu, anebo $60 za rodinku, popcorn, kolu a bonbóny... Jsem rád, že nejsem sám, koho pobaví klasické filmy s duší, provedením, šarmem atd... Často přemýšlím, zda je nás fakt tak málo, že nestojí za to pro nás točit? : ))

5 0
možnosti

Nejen Francouzi uměli hezké filmy, ale Angličané a my také. Padla totalita u nás a je po invenci, všude, kde se dělá film pouze a jen pro kšeft a ne srdcem, to spěje k fantasmagorickým orgiím onanie.

2 0
možnosti

Hollywood se musí přizpusobit,do kina chodí hlavně mladí diváci nebo rodiny s dětmi a ti chtějí něco podobného vidět.To je jako u nás s Babovřesky,je to taky sragora,ale vydělává....u nás asi táhnout tržby zase duchodci;-)

1 0
možnosti
Foto

Vaše tvrzení zní poněkud zvláštně, v kontextu s hlavní myšlenkou mého článku...:-)

0 0
možnosti

minulý týden jsem se nechal ukecat manželkou a šli jsme do kina na "Den nezávislosti 2". Něco tak blbého už jsem dlouho neviděl. Přitom jednička byla docela slušným sci-fi velkofilmem. Dvojka je ale odpad a nebýt vymakaných triků, byl by to odpad totální.

Jestli v Hollywoodu točí podobné pitomosti jako byl "Den nezávislosti 2" pak chápu, že se na to už nechodí dívat ani americký buran s popcornem a coca.colou.

4 1
možnosti
Foto

Já se přiznám, že jsem měl bohužel také tu "čest" a ten "skvost" jsem šel zhlédnout... nejen že se mám chuť fackovat za to sám, ale ještě mi hrozí pár facek od manželky, kterou jsem k tomu neuváženému počinu přemluvil...:-)

3 0
možnosti

P94e58t90r 69M54u29n12z10a40r

12. 7. 2016 13:53

Nj, kde ale brát na takové filmy pořád scénaře... Ono zase není tak jednoduché aby to mělo hlavu a patu a bylo to zábavné.

Ale teď jsem viděl ukázku na film o tom, jak přistálo letadlo v NYC na řece a vypadá to dobře. Uvidíme.

0 0
možnosti
Foto

I když jsou vždy velebeni režiséři, tak scénář je vždy naprostým základem filmu.

A je spousta příkladů, třeba Forman. kdy scénář jeho film buď udělal nebo pohřbil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám