Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To, že se tento super článek nedostal do výběru, mi nevadí tolik, jako to, že nemá větší čtenost. A to je velká škoda! Tak alespoň jedna velká karma (škoda, že můžu dát jen jednu). R^

0 0
možnosti

Vláďo, pište raději ty povídky. Ta s těmi jahodami byla docela pěkná. Satira vám fakt nejde. :-)

2 0
možnosti

Takový nádherný blog, ale nevidím pana Polického, pana Konráda a to je škoda pro ně. R^

2 0
možnosti

Vladimíre, tomu říkám trefa.

Již pár dnů pozoruji "zaujalo nás" a většinou to vychází 3 články pro sluníčka a 0 pro odpůrce.

Chtěl jsem napsat něco podobného, ale čekal jsem na správnou inspiraci.

Vám karma R^

1 0
možnosti

Vskutku slunečný článek, k podtržení Vaši maximální slunečnosti bych doporučil některý k kostýmů Dana Nekonečného včetně jeho "křoví" . Mj. ač nerad, musím dnes dát karmu,R^ palec nahoru, vč. rudého srdíčka V, a v neposlední řadě vlaky ČR a EU[>-]EU. Pouze si dovoluji doplnit, že článek byl napsán na výpočetní technice pořízené z dotačního titulu pro Nová média. Vídíte pane Kroupo, že když se snažíte, hned je to vidět!. A nezapomeťe v nadcházející svátky vlaječky do oken, a symboly C & M a též m.Jana Husa

0 0
možnosti

Okamura a Bartoš vyhrožují lide s jiným názorem šibenicí,Konvička ztrátou občanských práv.Vám to nevadí?Co už má být nacismus,obecně řečeno fašismus,když ne tohle?Jen bych dodal-boj o vůdce Okamura:Konvička 1:0.Jak jste si všiml demonstrace se konaly odděleně.Jakého vůdce budete volit Vy?Vůdce může být jen jeden.Kdo ve vašem selském rozumu "zachrání vlast od islámského nebezpečí a nadržených,nakažených negrů"?Stále více mi to připomíná nacismus 30.let a Hitlera....

0 3
možnosti
Foto

Pane bože, na jaký článek to reagujete?8-o Já jsem upřímně zděšen a lítostiv, že jste můj čistý úmysl nepochopil;-(

0 0
možnosti
Foto

Není to špatné, ale do Zaujálů bych to ještě netipoval. Chybí mi tam Čecháček a hajtr a ještě to chce zdůraznit, že každý z nás nese svoji osobní zodpovědnost za to, že tam ti chudáci hladoví, případně že u nich jsou války.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám