Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Odchází vám ty dojmy obvyklou cestou? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, už se zadařilo...;-D

0 0
možnosti
Foto

Říkal jsem si, jestli mám dát do toho článku ten odkaz sám, nebo mám počkat, až ho někdo dá do diskuse. Samozřejmě jsem tajně myslel na vás. Vím, že je na vás totiž spolehnutí...:-)

0 0
možnosti
DP

D27a55d34a41k 58P51e98t57r

23. 4. 2015 12:29

Jen malý dodatek, z Olomouce to pravé,  Loštické tvarůžky.

1 0
možnosti
PK

P26e25t69r 90K40o29l91á96ř

23. 4. 2015 12:16

Skvělé, tak nějak podobně to dělám, jen ten čtvrtý den to vyndám půl dne před podáváním ať to chytne pokojovou teplotu.

Jinak mne a spoustě mým známým se zdá, že syrečky už "nesmrdí" tolik, jako za doby minulé.

0 0
možnosti
Foto

Jo, taky mám ten pocit - ten odér v současnosti. R^

0 0
možnosti

Hmm, jdu na to, budu doma za hrdinku. zatím manžela klasicky rozmazluju syrečky koupenými v obchodě (nejlépe těsně před koncem trvanlivosti), které mi před konzumací pár dní zrají pod sklenicí na kuchyňské lince. Jen škoda, že už děti vyrostly. Předtím na ně šel ten smrad svést, teď už mají návštěvy holt smůlu :DD

Tak vážně díky za recept :)

0 0
možnosti
Foto

Díky za pochvalu, ale patří časopisu Albert. Moje invence je jen ten česnek. :-)Na tuhle dobrotu můžete klidně koupit i syrečky nevyzrálé. Oni se Vám během těch čtyřech dnů naložení změní ve fantastické kluzké potvory...;-)

0 0
možnosti
MS

Chutove to asi bude spicka, ale celkem by me zajimalo v jakem skupenstvi to slo druhou stranou ven.

0 0
možnosti
Foto

V celkem přirozeném, ale ta chilli paprička při tom pálila podruhé...;-D

0 0
možnosti
Foto

To nemá chybu, děláme je rovněž, tvarůžky milujeme všichni, dnes zrovna vyrážíme na smažené...taky delikatesa. Ještě, že máme přísun (Loštice), tak blízko 8-oR^

1 0
možnosti
DS
Foto

Díky, a chutná to ještě lépe;-)

0 0
možnosti
BT

dělával si to děda a mohl konzumovat jen na terase, babíčka konzumaci v uzavřených prostorách zakázala v odvolání na používání chemických zbraní

já osobně bych to do huby nedal ale tím to nehaním

0 0
možnosti
Foto

Praskla by mi tou řízností čočka v objektivu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám