Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Tak to je blábol. Takhle si přesně představuji zfanatizovaného člověka jedné strany, Kroupa je ten nejlepší příklad.;-DR^

0 0
možnosti
Foto

A čo si pedstavujetě pod hentým oným slovom - zfanatizovaného...?;-D

0 0
možnosti
Foto

„Stejně jako bojuji proti antiruským bláznům, bojuji i proti antiamerickým bláznům. Všichni jsou rozprostřeni po obou stranách politického spektra,“ uvedl Zeman.

Zdroj: http://liberec.idnes.cz/zeman-nesouhlasi-s-tim-aby-byl-americky-konvoj-oznacovan-za-okupacni-armadu-17c-/liberec-zpravy.aspx?c=A150324_132123_liberec-zpravy_tm

R^[>-]

2 1
možnosti
Foto

At je soudruh prezident jaky chce a jeste navic "pod vlivem", prujezd kolony si s okupaci splest nedokazal.

Vsak za to dostal notne vycineno. Ani dve panem Kroupou zminene stalinisticke carodejnice ho nesetrily.....;-(

0 0
možnosti
JO

To, že v článku jmenovaní blogeři nejsou úplně v pohodě, je asi fakt. Ale že má tolik lidí potřebu se jim rovnat, to mi hlava nebere.

3 2
možnosti
MD

Nechte lidi zit, mit sve nazory, nechte je tyto vyjadrovat a hlavne nebudte komunista ktery VZDY VI, co si lide maji myslet a jak reagovat. Pusobite dost smutne.

2 4
možnosti
MD

Jeden aby se pak 'bal' zalovit v jednom pytli dvema rukama soucasne. Mohl by totiz v jedne ruce drzet pana Kroupu a v druhe pana Cvalina.

2 5
možnosti
KV

A abych nezapoměl...Postava Cvalína je kouzelná, jen jestli jeho role není přeceněna.....;-D

4 0
možnosti
Foto

Já se spíše obávám, aby z akce neodešel ještě hladový...;-D

4 0
možnosti
Foto

Mám na Vás, moji čtenáři, a hlavně na kolegy blogery, jeden dotaz a prosbu - mohl by mi zde někdo poradit, jak teď v novém systému vkládáte do článku videa z you tube? Nějak to po mě chce v okénku "video" nějakou "validní adresu", já tam zadávám ten podle mě správný zamodřený kód ze "sdílet" od videa, ale to je prý špatně... Admini mi zatím po mém dotazu moc nepomohli, tak snad někdo, kdo má více štěstí...?

0 0
možnosti
JV

J53a65n 52V66l42č26e42k

24. 3. 2015 14:43

Pobavil jste me ;-D karma jak Brno.

5 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám