Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jó, kdyby tohle šlo vyrobit. Nulová tepelná vodivost. To by byl izolant, jak víno.:-)

1 0
možnosti

P13a62v89e97l 60M65a77r59e75š

27. 2. 2015 12:52

Ono už je prvního dubna?

0 0
možnosti

Clanek se mi libil, samozrejme ze Karma.

Jen mne udivuje, ze ti podvodnici jsou vesmes zde v ceske kotlince.

Papirove idnes pravidelne testuji vyrobky na trhu a take pravidelne jsou potraviny koupene v Nemecku daleko kvalitnejsi nez ty koupene na mistnim trhu.

Naposledy Nutella.

1 0
možnosti

D27a41d46a41k 74P47e20t58r

27. 2. 2015 12:21

Proč tak složitě, stačí nabírat vodu z potoka. Náklady skoro nulové, cena vysoká. A ta kvalita.

0 0
možnosti

Voda sem, Oxidiomen tam, to je mi teď úplně buřt. Jsem zoufalý z té top ten blogerů, Vláďo. ;-( Ale snad dáme aspoň toho cestopisce. R^

4 0
možnosti
Foto

To jste tedy prokaučovali. Neplačte, sami si za to můžete. Za trest si nedám po obědě vyržínko;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale tohle je náhodou taky docela dobrý.

0 0
možnosti
Foto

Díky, ale hlavně je to znepokojivý...;-)

0 0
možnosti

P98e91t50r 43P41e10t80r72o37v

27. 2. 2015 11:51

Vladimíre, už jsem poslal ostrou petici do redakce, a to stran vašeho, doslova skandálního, vyřazení ze zdejší soutěže v kategorii bloggerka roku. Čili, nic se nebojte, už se na tom dělá. Teď jen společně dumáme, koho vyřadíme. Asi to odnese paní Lea.

5 0
možnosti
Foto

Vy jste to tedy letos odflákli. Olšer je v nominaci na blogera roku a já se propadl na smetiště dějin...;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitrnice jakou svět neviděl.

0 0
možnosti

Nic proti srandě, ale mohla být stručnější;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS