Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak a máte Objev roku 2014.

1 0
možnosti

A to já dal Vladimíra jako cestopisce...furt někde lítá, tu je na Ukrajině, tu zas v Řecku....atd.

1 0
možnosti
Foto

No a zbytek díla..budu citovat hlášku pana Krobota z Účastníků:

"To se fakt nedá."

2 0
možnosti
Foto

Ale dá, řekni si panu Ondřejovi o lok šňapsu, a uvidíš, že to půjde samo:-)

1 0
možnosti
Foto

Mě zaujal hned ten začátek. Když jsem poznal pana W.Shakespeara.

Vladimíre, musíš být už velmi stár (neplést se STAR), když jsi, jako jediný z nás, poznal tohoto spisovatele:-)

2 0
možnosti
Foto

Ale je to STAR, a ne že ne!

1 0
možnosti

Tohle nám, pane Kroupo, nedělejte. A ani sobě. Přečíst tohle musí být jen zlomek té hrůzy to sepsat. A tak mě maně napadá spolu s Vildou: "...making a famine where abundance lies, thy self thy foe, to thy sweet self too cruel..." ;-)

2 0
možnosti

Tohle mu, Martino, nedělejte. Jako byste nevěděla, že Vláďa rozumí pouze rusky a latinsky. Navíc to zájmeno "thy", ne každý ho zná. :-)

1 0
možnosti

Zavidím diskutujícím, jak lehce ve hře se orientují...já..zřejmě nebudu v pořádku neb vůbec nevím o co jde.....v hrátkách, kdy Edgar, syn druhý jeho, kterýž právě o synovi prvorozeném jehož i bratrem je, králi jenž v tu chvíli spíše otcem jeho býti měl, takto děl...aby pravdu v brnění oděl o ženě jiné, paní bratra jeho a švagrové jeho jediné.....

Tyhle rodinný vztahy mi dělaj děsný problémy.

4 0
možnosti

Díky tomu, že jsem byl upozorněn, že dílo je nutno si lousknout několikrát, přišel jsem tomu nakonec na kloub, Vladimíre. Je to vlastně pilotní díl detektivek majora Zemana, který ovšem nikdy nebyl upraven do filmové podoby kvůli erotické scéně, kdy se hledá usvědčující dopis mezi Juliinými ňadry.

2 0
možnosti

Farnost nad farnost...

Co pro květ len, jež dívka čistá spřádá, fráter schován za kmen, nečistá duše chtíč si střádá. Tu farnost dostal v restituci, je třeba novou revoluci. Co noc pro netopýra, zavolejte na něj Vladimíra. Vládce Vláďu všehomíra. Nechť ztresce jeho duši černou, i s pudlicí svou věrnou. Ať vrátí farnost všemu lidu a čistá dívka dojde klidu.

Svetu mier, nech žije Vladimier!

6 0
možnosti

Jaké zmatené kedlubny? Vše skončilo výletem do studny. Mistře, vy si jen tak hrajete, hlasovali jsme, nebojte...Mistr objev roku, bloger roku, cestopisec roku, blogerka roku

5 0
možnosti
Foto

No, vidím, že takto zmatené kedlubny jste neměli dobře dva roky...;-D

0 0
možnosti
Foto

Bravo, Mistře! Je to naprosto výbordelný!!!

4 0
možnosti
Foto

Ano, ano. Já jsem už od narození genitální;-)

0 0
možnosti

Vladimíre, jako vždy otřesné - avšak kvituji návrat k tradicím a Šejkspíčovinám a rovnou jsem vás nanominovala na blogera, blogerku a objev roku! V

6 0
možnosti
Foto

No a já jsem právě nedal objev, ale dal jsem cestopisce, aby to bylo do poslední chvíle napínavý a aby se neřeklo, že jsme se dohodli. Blogerku jsem dal taky, protože v dnešní době na to má podle mě každý muž právo. Jednak z hlediska bourání genderových stereotypů a jednak z hlediska psychologického i Vladimírovu duši tvoří Animus a Anima, hlasoval jsem tedy pro oba!

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS