Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vladimire, tentokrat jste mne zklamal ;-( Ja se tak tesila na fotoblog s basni... uplne jsem Vas videla v trenkach s beruskama, jak pisete basen a fotite se.

Ale basen se povedla, takze karma a pockam na fotografie ;-) R^

0 0
možnosti
Foto

No co, no. :-)Víte jak ta sůl v trenkách škrábe? To je jako mít tam celý stádo berušek!

2 0
možnosti

;-DR^ až jsem si u toho čtení ukrupla do kalhotek...samozřejmě bílých ;-)

3 0
možnosti
Foto

M98i44l61a94n 88N14o61v62ý

23. 10. 2014 11:43

Skvělé, ještě teď jedu skutečně na vlně téhle úžasné věci..R^ je to tak šílené, zároveň...nemám slov..perfekt Vláďo:-)

2 0
možnosti

kdybych neznal z čeho vycházíte tak jsem mírně zmaten, takto ovšem dobré

2 0
možnosti
Foto

Ale teď vážně, Vladimíre! Jde tu o synekdochu a personifikaci? Identifikoval jste se s ...?

2 0
možnosti
Foto

Proč na mě jdete s tak sprostými slovy?;-(;-D

2 0
možnosti

Vladimíre, napíšu to od srdce - jste pako v nejlepším slova smyslu. :-)))) Málem jsem smíchy upustila mobil!:-))))))

7 1
možnosti

Tak zrovna jsem jedla chleba s pomazánkou a úplně mi při tom čtení přestalo chutnat. :-) A to berte jako kompliment, protože jedna z teorií určujíci co je umění, říká, že pravé umění je to, u čeho vás přejde chuť na jídlo. R^ :-)

7 0
možnosti
Foto

;-D To si musím pamatovat;-)R^

3 0
možnosti
Foto

;-D velmi barvitě jste to podal R^

4 0
možnosti
Foto

No vidíte, a přitom to má jen tři barvy. Červenou (trenýrky a beruška), černou (puntíky na berušce) a bílou (sůl, kalhotky bez berušek, sníh):-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám