Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J48a61n45a 55M60a19j90o63v48á

30. 9. 2014 16:57

Za tohle mám pro VásR^

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý. R^

Trochu mi to připomnělo povídku "Sen mrtvého muže" (Ambrose Bierce)

http://en.wikipedia.org/wiki/An_Occurrence_at_Owl_Creek_Bridge

0 0
možnosti
Foto

Tak to neznám a bohužel pro chabou anglinu asi ani nepoznám...:-)

0 0
možnosti

Vladimíre, nezasloužíte nic jiného než karmu. O tom není pochyb. U mě jste frajer, v tom nejlepším smyslu slova. Za to, s jakým nadhledem odrážíte to věčné poučování těch "dokonalejších"; snad zasloužíte větší obdiv, než za ten blog. Kdyby jste napsal, že Vám vypadlo "d", nebo snajpr, tak byl klid.:-) - to je totiž v tom blogu to nejdůležitější:-) Myslím, že vše píšete, jak nejlépe umíte. A komu se to nelíbí...ať to nečte.:-) Karma a palec nahoru!

1 0
možnosti
Foto

Díky. ;-) No, to víte, prošel jsem určitým vývojem, při kterém mi na některých místech narostla hroší kůže, a konec konců mě některé poznámky pro příště nutí jít na věc lépe - takže jde o pozitivní proces:-)

1 0
možnosti

Musím uznat, Vladimíre, že jste se dost dobře popasoval s přímou řečí. Je vidět, že snaha vašich učitelů, přináší ovoce.

Takže, dávám karmu, za tento drobný počin;-)

0 0
možnosti
Foto

Dempsey byl poručík, kapitán byla Makepeaceová. To jste poplet.

0 0
možnosti
Foto

A to ještě asi nevíte, že jistý Martin Dempsey je náčelníkem spojených štábů armády USA...:-)

0 0
možnosti

M38a72r48e83k 15Š49k86o55d60a

30. 9. 2014 12:01

Které jsou to "sedmasedmdesátky"??, pak je odstřelovač a ne ostřelovač, helma na obrázku je M1 - druhoválečná.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem dal karmu za odvahu. Vaší. Na rozdíl od mnoha pravidelně publikujících kolegů je vidět, že si nepotřebujete zvyšovat ego tím, čemu se říká celková karma autora a klidně vyvěsíte povídku, o níž dopředu víte, že vám ji sníží. Je vidět, že píšete pro radost - a tak by to mělo být.

1 0
možnosti
Foto

Ano, musím se zcela neskromně přiznat, že mi to s tou karmou bylo jasný. Už pár povídek o podobném tématu jsem napsal, a nikdy neměly moc velikou karmu. Lidé nechtějí souhlasit s něčím, co není hezké a příjemné. Ale já to prostě chtěl napsat, nevím proč, ale šlo to ze mě. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Trochu mrazivé, ale dobré. Povedlo se Vám to.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, to byl účel. Ta trocha mrazivosti...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám