Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kadaňská kasárna - krása. Kroupolog jásá. Pane Vladimíre, karma za nadhled.:-)

2 0
možnosti

R^V tu dobu jsem ještě nebyl na světě...tedy myslím na na tom kroupologickém, takže vlastně nevím o čem je řeč...ale fotky pěkný, Vladimíre...úzká ulička se obzvláště povedla;-)

1 0
možnosti
Foto

Vládo pěkný,  šikula

0 0
možnosti
Foto

Jůůů!!!! :-) Posádkový kino naprti ŽTR! No to koukám, a by bylo jasný, že to píšu já, tak to píšu já, jakože já jsem já, Hanč a Trmata!

4 0
možnosti

Zdarec, líbí se mi ty černobílé.

0 0
možnosti

Taky jsem zamáčkl slzu při vzpomínce na cara.

0 0
možnosti

Hezky pěkně, Vláďo! R^

Majora Plísňáka jste nepotkal?

1 0
možnosti
Foto

Ne, ani poručíka Rohlíka zvaného Kifli;-(

1 0
možnosti

Vaše snad první setkání s nadhledem, Krokodýle. Oceňuji.

2 0
možnosti

Paráda Vladimíre! Tím nemyslím fotky, ale tu krásnou vzpomínku na armyburzu a Spolubojovníky! VVV

4 0
možnosti

Kohn, Trmata, Rohlík Kifli, Dopita ....

Tenhle příspěvek píše ten, kdo ví, kdo byl kpt. Karda, npor. Hruška, že byl velitel útvaru Karel a že naprti ŽTR bylo posádkové kino. To jen, aby bylo jasno, že já jsem ta pravá ... R^;-D

6 0
možnosti

Sice se vám toho opět dost kácí ke stranám, ale nejhorší to není ;-)

PS: Ropáky jste v zoo parku neviděl?

4 0
možnosti
Foto

Ropáky ne, ale zato tam měli něco jako vodní buvoly, ale ti bu-volové byly mezi mnou a zapadajícím sluncem, a jejich fotky se nepovedly:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám