Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestli jste, Vladimíre, viděl nějaké hry, či filmy s Miroslavem Krobotem...nemohlo vás to zas tak překvapit...

1 0
možnosti

Film jsem neviděla, ale podle ukázek a diváckých i odborných recenzí, je to přesně, jak píšete - osobitý p.Krobot.

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, když se rozhodnete odhalit z děje něco velmi konkrétního a nikoli podružného, jako třeba že Babčákovou zabijou, měl byste připojit klasické varování, že jde o spoiler. Jak k tomu přijdeme my, kteří jsme film ještě neviděli? Navíc mord mi do toho, co jsem zatím četl, nějak nesedí, není to spíš tak, že ji zbijou?

2 0
možnosti
Foto

Když jsem si přečetl první odstavec, chtěl jsem Vám napsat přesně to, co jste zhodnotil následně. Dobře, že jsem četl dál.. Ano, ten film je přesně takový, jak jste popsal.

1 0
možnosti
Foto

Jsem si řekl, že když může pan Krobot držet diváky zpočátku v mylné představě, proč bych nemohl podobným způsobem potrápit já čtenáře...?;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS