Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J37a46n 78K68n34i20s92p78e38l

11. 8. 2014 21:56

Díky za připomenutí, v dětství jsem četl a nyní si dám repete :-)

0 0
možnosti
KO

Nádherná knížka! A navíc,  protože M. V. Kratochvíl byl PAN spisovatel, naprosto věrně popsal historické reálie oné pohnuté doby, a to dokonce i v části věnované karibským pirátům. Dobře jste vybral svůj "otvírák", Vladimíre. Díky R^

0 0
možnosti
Foto

Hezký obrázky. Škoda, že se mi to kdysi do rukou nedostalo, miloval jsem 17. století - Tři mušketýry, Černýho korzára, Kapitána Blooda... Tohle by mi asi taky sedlo.

4 0
možnosti
Foto

R^ Vždy věrný svému srdci...;-) Byl z Mlčechvost a já ho jako dítě milovala!:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, krásně se to četlo;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS