Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Celkem pěkné fotografie. Vítejte po dovolené, už se mi po Vás trochu stýskalo.

Některé fotografie jsou však trochu a některé i více našikmo. Také mi někdy dělalo potíže fotit vodorovně, obzvláště když jsem měl ještě něco jiného v ruce, např tašku. Tak jsem si na foťáku nastavil v "nastavení zobrazení" "vodováhu". Když fotím, vidím teď na displayi vodováhu a když mám foťák přesně vodorovně, tak konce vodováhy dostanou zelenou barvu. A mohu tedy cvaknout. Je to jednoduché!

Jste romantik, už ten nadpis. Jak jste přišek na to, že cikády zpívají. Pod vlivem některých básní římských a italských básníků jsem si to kdysi také myslel, než jsem je poprvé v Jugoslávii slyšel. Jednou jsem spal na Krétě v malém rodinném hotelu bez airconditioningu s otevřeným oknem. Byl to pěkný hotýlek, kousek od moře. Za hotelem však byly olivové háje a v nich cikády. Cikády i v noci strašně ječely. Nevím jak to nazvat, pěkný zpěv to dle mne však není. Po pár nocích jsem si na jejich skřet zvykl.

2 0
možnosti
PP

Pane Chudáčku, tuhle Vláďa nemá při focení  v ruce tašku. Onehdy se nám svěřil, že "od jisté události má porušený cit pro rovnováhu". Ta událost je tajná, ovšem. A vy na to tak necitlivě upozorníte, vy taško. Trochu úcty!

5 1
možnosti
PP

Vámi uvedené je u Mistra zhusta. Doslova oáza radosti, prostoupená opravdovou člověčinou, studánka moudrosti, ... kam ptáci, laně chodí pít ....

3 0
možnosti
Foto

Na Korfu je dobré pronajmout si auto a projet postupně celý ostrov.. Mám rád zdejší fotoblogy. Karma.

0 0
možnosti
FS

Ciwe, Vláďo, ten text! To je jak Oldřich Nový v Kristiánovi. ;-D

3 0
možnosti
PP

Tak hlavně, Františku, nezavírejte oči. Jednak byste neviděl tu pohodu podvečerního přístavu a hlavně - tuhle Vláďa nikam neodchází.

3 0
možnosti
Foto

I71v65a41n 47M93a27r15e53k

1. 8. 2014 8:55

Pohoda>>>>>>ještě tak vědět o jakou lokalitu se jedná ? ! ? ! 8-oR^

0 0
možnosti
Foto

Korfu, nedaleko Rody, u Angela Beach.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám