Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to neotřelé a velmi krásné. Scenérie i barvy.

0 0
možnosti
FF

R^Skvělé až suprové, Vladimíre...jsem tu též, jak já už se těšil, s bázní a duší malou, zda vrátíte se s trilogií o dovče...nádherná bouře....jak já vám rozumím, chlapče... unesen okamžikem, mačkáte a mačkáte...

1 0
možnosti
FS

S trilogií? Nebuďte troškař, Františku. Já to vidím minimálně na heptalogii.

1 0
možnosti
JK

Mraky dramatické, ale moře klidné. Takže vcelku žádný vítr.:-)

0 0
možnosti
FS

Vladimíre! Jste na TITULCE! R^ V [>-] EU

1 0
možnosti
MS

;-D  Po hulení bývá také posunuté vidění

1 0
možnosti
TS

Zmítám se jak sakura ve vichřici: Úžasná scenérie, krásné barvy, ale celý je to tak z kopce, že je to o mořskou nemoc... Nestálo by za to stáhnout si Zoner a trochu to srovnat? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zoner i ještě jeden program mám, ale něco mi prostě uteče. Mám od jisté události prostě porušený cit pro rovnováhu, a to, co jiní vidí jasně jako křivé, vidím já rovně. Omlouvám se za mořskou nemoc.

0 1
možnosti
PP

Pane Kroupo, mám bázeň v očích a duši malou. Bojím se, bojím, že se vám to móře vyleje.

4 0
možnosti
FS

Copak móře, ale znáte jihočeský rybníky, to vám je krása. Takovej Bezdrev, tam už úplně vidíte to zakřivení zeměkoule.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS